AndroidHealthClinic

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Ga ik ook doen volgende been training

Rare vergelijking misschien maar moet als ik hem zie altijd denken aan Federov. Ziek veel massa en worden/werden allebei enorm gehyped... Nu maar hopen voor die Ramy dat zijn bodybuilding carrière anders loopt...

n4vcly.jpg

id8687.jpg

Laatst bewerkt:
Die gezichts expressie bij dat 3e filmpje is echt epic

Rare vergelijking misschien maar moet als ik hem zie altijd denken aan Federov. Ziek veel massa en worden/werden allebei enorm gehyped... Nu maar hopen voor die Ramy dat zijn bodybuilding carrière anders loopt...

n4vcly.jpg

id8687.jpg

Deze beste man werd derde achter coleman en cutler en helaas maakte een blessure er al snel een eind aan voor hem

hahah hij kan amper lopen, wat een kast zeg!

Vette vids

Bij het zien van de laatste video krijg ik toch wat flashbacks terug naar de beentrainingen die wij van papa Mike kregen :p

De t*ring zeg, ziet er echt slopend uit zo die slome reps..

Haha zo een big mofo als hij kan veel hebben, des te leuker om dit te zien. Helemaal naar de t*ring!

Hebben ze geen HD camera's in Koeweit? Beetje jammer.. Laatste filmpje is wel grappig om te zien ja :D

hopelijk voor hem dat ie geen 10km verderop woont :o

Hebben ze geen HD camera's in Koeweit? Beetje jammer.. Laatste filmpje is wel grappig om te zien ja :D

Vind dit sws met de meeste filmpjes van pro bb'ers, kost geen drol meer tegenwoordig, toch lopen ze allemaal nog met zo'n aardappel te filmen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

godver... wat een shape

Terug
Naar boven