- Waardering
- 3.618
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
NeenIk ben ook wel voorstander om de contest een maandje uit te stellen, zullen we anders een poll openen? @Arminius
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeenIk ben ook wel voorstander om de contest een maandje uit te stellen, zullen we anders een poll openen? @Arminius
Ik haak aan als het een maand verlengd word.
Hoe dan? Via PM?In dit geval heb ik alleen doorgegeven wat er van de moderators kwam. (de onderstaande tekst)
Foto Contest
Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2023" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.
Front pose incl. bovenlichaam en benen.
Side pose incl. bovenlichaam en benen.
Back pose incl. bovenlichaam en benen.
Eigen keuze.
Inzendingen kunnen vanaf 28 augustus tot en met 30 augustus bij mij terecht.
Ja
Nou, de volgende keer zal ik wel beter opletten als ik een copy-paste van een wedstrijd uit het verleden krijg toegestuurd.Ja t*ring haha ik had vorige week nog de kans om de fotos opnieuw te maken

Wat een gelulIk ben ook wel voorstander om de contest een maandje uit te stellen, zullen we anders een poll openen? @Arminius
Een kortingscode krijg je zo. Boek kan verstuurd worden.Zijn de prijzen af te halen of kunnen ze per post worden verstuurd?
E book kan ook zo verzonden worden 😜Een kortingscode krijg je zo. Boek kan verstuurd worden.
Heb je niets aan, die boeken van @Galen kun je nog als opvulling van je kast gebruiken om intelligent over te komen bij je buurvrouw.
Geef jezelf een jaartje of 3Na overleg met onder andere @Henk123456 trek ik me bij deze terug uit de contest. Ben er blijkbaar nog niet klaar voor.
Bulken ?? Moet minstens 5kg af..Geef jezelf een jaartje of 3geen stress van de competitie en lekker bulken.
Mijne volgt morgenVan de volgende mensen heb ik de ondertussen al wereldberoemde collages ontvangen.
@Wengstertje
@Sanca Saxon
@vntl
@Vypaw
@Diego1999
Ik heb je vanmorgen ook getagd in mijne maar goed😅Van de volgende mensen heb ik de ondertussen al wereldberoemde collages ontvangen.
@Wengstertje
@Sanca Saxon
@vntl
@Vypaw
@Diego1999
Als je een post bewerkt en dan pas iemand tagt krijgt diegene geen melding van de tag