AndroidHealthClinic

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
@Sanca Saxon: Moeten deelnemers hun start- en eindgewicht mededelen? Want tot dusver weet ik het slechts van twee van de zes. Met andere woorden, is het relevant?

@vntl verwerkte wel diens before foto's in zijn collage.

1693345646833.png

Wat gebeurt er met Logs die al maand of langer niet 'in gebruik zijn' ?

Momenteel hebben we ook nog maar zes deelnemers (i.e. inzendingen).

Bye, bye, prijzen...
Lijkt me een beetje gek om de contest te cancelen moesten er niet meer 10+ mensen overschieten toch?
Dan straf je de deelnemers die wel moeite hebben gedaan om hun logje bij te houden ed door een aantal pipo's die weer van de aardbodem verdwijnen.

• Topic Starter Topic Starter
Eén van de sponsors heeft het zo aangegeven. Minder dan tien deelnemers is niet goed genoeg.

Ik dacht gelezen te hebben dat @NobodySpecial vandaag nog stuurt. Hopelijk komen er dan nog 3 bij. zou idd zonde zijn voor de huidige deelnemers

Ik dacht gelezen te hebben dat @NobodySpecial vandaag nog stuurt. Hopelijk komen er dan nog 3 bij. zou idd zonde zijn voor de huidige deelnemers
Ik stuur het vanavond in. Filmpje gemaakt. Moest over ivm blaadje Big T contest 2021.
Vanavond ff plaatjes selecteren en in een appje bij elkaar plakken. Uiteraard nog ff tig filters eroverheen en retouche. 💪🏼👊🏼😂😂

• Like
Waarderingen: horn
Eén van de sponsors heeft het zo aangegeven. Minder dan tien deelnemers is niet goed genoeg.
Maar er zijn er toch meer dan 10 gestart? Dus meer dan 10 deelnemers dat niet iedereen de finish haalde gebeurt met zoveel wedstrijden. Blessures een auto die crashed etc etc

Geen prijzen uitdelen zou wel erg lullig zijn.

Hoe kunnen er nu nog maar 6 zijn? Toen iemand het vorige week aan je vroeg hadden we er nog 18. Dat leek me toen al wel veel.
Sorry, maar ik werd bij het posten van 1 foto al beledigd door verschillende members waaronder een moderator.
Vind dus dat ik een geldig excuus heb. Als in het reglement staat dat iedereen aan krachttraining kan meedoen, vind ik niet dat je kan lachen met iemand die niet op hypertrofie traint. Dan moet je er expliciet een bodybuilding of mr. fitness wedstrijd van maken.

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om een eventuele volgende contest beter te promoten. De prijzen zijn niet onaardig en het forum kan denk ik wel een boost gebruiken.
Wat flyers of een leuke poster in de gym. Een post op sociale media.. Ik zeg maar wat.

Terug
Naar boven