Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Beste denk ik als pm sturen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste denk ik als pm sturen
Yes had ik direct al gedaan
Lijkt me een beetje gek om de contest te cancelen moesten er niet meer 10+ mensen overschieten toch?Momenteel hebben we ook nog maar zes deelnemers (i.e. inzendingen).
![]()
Bye, bye, prijzen...
Ik heb een before after in mijn log die je wel als vul materiaal / inzending mag gebruikenLach de lach der dwazen, @RookworstXL. Niveau nihil! Nihil, jong!
Ik stuur het vanavond in. Filmpje gemaakt. Moest over ivm blaadje Big T contest 2021.Ik dacht gelezen te hebben dat @NobodySpecial vandaag nog stuurt. Hopelijk komen er dan nog 3 bij. zou idd zonde zijn voor de huidige deelnemers
Ik dacht dat het de bedoeling was de foto's gewoon origineel te laten 😳Uiteraard nog ff tig filters eroverheen en retouche
Maar er zijn er toch meer dan 10 gestart? Dus meer dan 10 deelnemers dat niet iedereen de finish haalde gebeurt met zoveel wedstrijden. Blessures een auto die crashed etc etcEén van de sponsors heeft het zo aangegeven. Minder dan tien deelnemers is niet goed genoeg.
+1Momenteel hebben we ook nog maar zes deelnemers (i.e. inzendingen).
![]()
Bye, bye, prijzen...
Sorry, maar ik werd bij het posten van 1 foto al beledigd door verschillende members waaronder een moderator.Hoe kunnen er nu nog maar 6 zijn? Toen iemand het vorige week aan je vroeg hadden we er nog 18. Dat leek me toen al wel veel.
omdat er maar 2 hadden opgezegd/opgegevenHoe kunnen er nu nog maar 6 zijn? Toen iemand het vorige week aan je vroeg hadden we er nog 18. Dat leek me toen al wel veel.
En de rest?omdat er maar 2 hadden opgezegd/opgegeven
en er nu maar 6 mensen een collage hebben opgestuurd 7 inmiddels geloof ik
en 2 komen er nog aan