Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
verdwenen? logjes zijn er ook bijna niet bijgehouden door een stuk of 5/6 mensen dacht ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verdwenen? logjes zijn er ook bijna niet bijgehouden door een stuk of 5/6 mensen dacht ik
helaas elk jaar hetzelfde liedje. nu waren er veel inzendingen maar toch weer veel afvallers. vind de hoeveelheid wel echt mega.verdwenen? logjes zijn er ook bijna niet bijgehouden door een stuk of 5/6 mensen dacht ik
Een contest die eindigt vlak voor de zomer lijkt me ook handiger. Was vroeger volgens mij ook altijd zo? Dat is toch de periode dat de meesten zitten te cutten.helaas elk jaar hetzelfde liedje. nu waren er veel inzendingen maar toch weer veel afvallers. vind de hoeveelheid wel echt mega.
contest volgend jaar toch eens tijdig aankondigen .
januari aankondigen. mensen de ruimte geven om minimaal 3 maanden tot 5 maanden te transformeren. dan zou je maart kunnen starten.
just my 2 cents.
precies en als je de periode variabel kan houden dan kunnen mensen zelf kiezen hoe vroeg ze starten om voor de vakantie uit te komen.Een contest die eindigt vlak voor de zomer lijkt me ook handiger. Was vroeger volgens mij ook altijd zo? Dat is toch de periode dat de meesten zitten te cutten.
Kzal volgende keer wel wat dickpicks naar ladies-only gyms sturen met een link naar de contestpage.Misschien een idee om een eventuele volgende contest beter te promoten. De prijzen zijn niet onaardig en het forum kan denk ik wel een boost gebruiken.
Wat flyers of een leuke poster in de gym. Een post op sociale media.. Ik zeg maar wat.
In ieder geval niet een contest houden tijdens de zomervakantie. Doe het dan presummer, dan is iedereen het hardst bezig in shape te komen (los van wie wedstrijden doet). Dus.. april-mei-juni? 12 weken?helaas elk jaar hetzelfde liedje. nu waren er veel inzendingen maar toch weer veel afvallers. vind de hoeveelheid wel echt mega.
contest volgend jaar toch eens tijdig aankondigen .
januari aankondigen. mensen de ruimte geven om minimaal 3 maanden tot 5 maanden te transformeren. dan zou je maart kunnen starten.
just my 2 cents.
dat probeer ik te zeggen. van maart tot augustus met een minimale periode van 3 maanden, dan kan je kiezen of je maximaal 5/6 maanden pakt of 3 maanden en pre summer ready bent.Kzal volgende keer wel wat dickpicks naar ladies-only gyms sturen met een link naar de contestpage.
In ieder geval niet een contest houden tijdens de zomervakantie. Doe het dan presummer, dan is iedereen het hardst bezig in shape te komen (los van wie wedstrijden doet). Dus.. april-mei-juni? 12 weken?
Heb je hem zo erg uitgeput?Meneer @Arminius wilt even melden dat hij vandaag en wellicht deels morgen niet beschikbaar is wegens omstandigheden. Jullie mogen wel nog jullie collage pm'en naar hem, ten laatste vandaag.
(Toen hij vertrok had hij er nog steeds maar zes).
SorryIk heb alle foto's klaar staan om in te vallen moesten er geen 10 deelnemers zijn, maar dan zullen er toch verontschuldigingen moeten komen..
En ook 1 punt kwijtschelden.
Mijne komt vanavond. Nu te trainen.Meneer @Arminius wilt even melden dat hij vandaag en wellicht deels morgen niet beschikbaar is wegens omstandigheden. Jullie mogen wel nog jullie collage pm'en naar hem, ten laatste vandaag.
(Toen hij vertrok had hij er nog steeds maar zes).

Er komen nog twee collages aan, dus 8 halen we sowieso.Wel matige tot slechte contest host.
Verwarringen van post 1, overdreven vereisten, mensen diskwalificeren omdat ze te weining spiermassa hebben (@Oom Oli) en nou even op de laatste dag afhaken.
Hoeveel inzendingen zijn er nog? Mijn inzendingen negeer je, warch omdat er 'te weining pics' op staan en geen collage is.
Moesten er 9 zijn had ik nog net pics geschoten maar als de kapitein het schip verlaat ben ik ook pleiten.
![]()
Beetje vreemde opmerking, wie weet privé-/ familieomstandigheden bij @Arminius en van wat ik er hier van gelezen heb was hij behoorlijk actief en goed bezig met die contest. Schoonheidsfoutjes zijn er altijd.Wel matige tot slechte contest host.
Verwarringen van post 1, overdreven vereisten, mensen diskwalificeren omdat ze te weining spiermassa hebben (@Oom Oli) en nou even op de laatste dag afhaken.
Hoeveel inzendingen zijn er nog? Mijn inzendingen negeer je, warch omdat er 'te weining pics' op staan en geen collage is.
Moesten er 9 zijn had ik nog net pics geschoten maar als de kapitein het schip verlaat ben ik ook pleiten.
![]()
Was jij niet één van de 1e afhakers ?Wel matige tot slechte contest host.
![]()
Nee ik heb keurig een before/after PIC in mijn log geplaatst na 3 maanden cutten, met matig tot goed resultaat. Dit zaakje begon al wat te stinken hier wanneer je een foto van je gezicht naar een niet mod moest sturen ter verificatie en beloven dat het privé gaat blijven terwijl ie nou in contact staat met de dbb Roddelkrant. Daarom heb ik ook enkel meegedaan voor mezelf waar ik blij mee ben.
Als je een maand geen LOG bijhoud, dan is het niet raar dat iemand dat denkt. Ik heb je foto net beoordeeld btw.Nee ik heb keurig een before/after PIC in mijn log geplaatst na 3 maanden cutten, met matig tot goed resultaat. Dit zaakje begon al wat te stinken hier wanneer je een foto van je gezicht naar een niet mod moest sturen ter verificatie en beloven dat het privé gaat blijven terwijl ie nou in contact staat met de dbb Roddelkrant. Daarom heb ik ook enkel meegedaan voor mezelf waar ik blij mee ben.
Post jij ook eens een PIC daddy?