Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Het is toch ook zo dat hoe getrainder (meerdere jaren) je bent hoe slechter je spiermassa opbouwt de gains curve vlakt af zeg maar.
Dat zou er dan toch voor pleite om meer te gebruiken om evenveel spiermassa aan te groeien?
Even de side terzijde geschoven.
De bijwerkingen kun je toch niet terzijde schuiven? Dat is toch wel de hele reden om niet direct 10 gram per week te injecteren, tenzij je niet te groot wil worden. Als je doelt op de "de wet van verminderde meeropbrengst", zoals @Oom Oli beschrijft; dat geldt toch net zo goed voor twintigers? Je hebt nu eenmaal een bepaald natuurlijk plateau waar je steeds langzamer naar toewerkt, ongeacht je leeftijd.

De bijwerkingen kun je toch niet terzijde schuiven? Dat is toch wel de hele reden om niet direct 10 gram per week te injecteren, tenzij je niet te groot wil worden. Als je doelt op de "de wet van verminderde meeropbrengst", zoals @Oom Oli beschrijft; dat geldt toch net zo goed voor twintigers? Je hebt nu eenmaal een bepaald natuurlijk plateau waar je steeds langzamer naar toewerkt, ongeacht je leeftijd.
Je kan bij duursport heel lang op een bepaald plateau blijven hangen en als je volhoudt door te gaan ga je daar meestal op een gegeven moment doorbreken. Ben geneigd te denken dat dat bij spieren opbouwen niet anders is.

Ik bedoel dat in relatie tot je antwoord mbt de ouder wordende sporter juist minder zou moeten nemen vanwege de bijwerkingen.

Hoe getrainder je bent of hoe dichter bij je potentiële max hoe minder je hypertrofie is. Je zal bij nul jaren sportervaring op 3 sets per week al gainen terwijl een ervaren rot wellicht 20 sets per week nodig heeft voor dezelfde groei. Dan is verhoging van aas een aannemelijke overweging.

Een verstandig mens zal dit pad niet bewandelen. Aan de andere kant hoeveel verstandige klanten zijn er al in de kliniek gekomen die de jaren ervoor niet zo heel verstandig waren. Ik ken er zat die nooit bloed checken bv.

edit: haal maar weg ;-)

Laatst bewerkt:
Stop nou eens met die debiele vragen.
Was niet kwaad bedoeld, voor zover ik het begreep hebben er 9 ingezonden. Als dat zo moest blijven wil ik misschien wel helpen.
Mits niet uitlachen en er rekening mee gehouden wordt dat mijn doelen elders liggen. Mijn fysiek is voor een recreant met mijn doelen sowiezo niet zo belachelijk, eerder ok.

Ik geef je een beetje gelijk, maar hoe kan het dan dat bij zo'n seminar, niet georganiseerd door dit forum, ook maar 27 mensen zijn? En dan heb ik de oom en tante van een van de spreeksters zelfs meegerekend.
Kan er geen antwoord op geven. Maar denk wel dat er meer gedaan had kunnen worden om dat te promoten. Dat er alleen een topic over was, is eigenlijk best karig.
Misschien goed als we de volgende keer nieuwe leden enzo er ook wat meer op wijzen.

Kan er geen antwoord op geven. Maar denk wel dat er meer gedaan had kunnen worden om dat te promoten. Dat er alleen een topic over was, is eigenlijk best karig.
Misschien goed als we de volgende keer nieuwe leden enzo er ook wat meer op wijzen.
Die seminar is niet enkel vanuit het forum; sterker nog, stond er geheel los van. Promoten hier heeft geen zin, kijk naar de contest en meet.

Die seminar is niet enkel vanuit het forum; sterker nog, stond er geheel los van. Promoten hier heeft geen zin, kijk naar de contest en meet.
Vind 27 man echt nog een redelijk hoge opkomst voor een seminar op een maandagavond in tilburg, voor een vrij nieuw bedrijf dat zich toch wel in een niche begeeft. Mensen zijn toch gewoon aan het werken en trainen enzo? Tegenwoordig wordt dat ook liever online bezocht allemaal.

Vind 27 man echt nog een redelijk hoge opkomst voor een seminar op een maandagavond in tilburg, voor een vrij nieuw bedrijf dat zich toch wel in een niche begeeft. Mensen zijn toch gewoon aan het werken en trainen enzo? Tegenwoordig wordt dat ook liever online bezocht allemaal.
precies dit.
kijk eens naar de team meets van Siem Goossens, daar komen rustig 50 man op af.BB is totaal niet dood.

• Like
Waarderingen: BB_
Locatie en tijdstip waren inderdaad niet ideaal. Dat het een start-up is zal zeker meespelen. Bij de online meet onlangs waren wel wat meer mensen inderdaad.

Laten we hopen dat het het begin is van wat moois.🙏
precies dit.
kijk eens naar de team meets van Siem Goossens, daar komen rustig 50 man op af.BB is totaal niet dood.
Niet per se dood, maar ook niet meer wat het geweest is; althans, als ik de wedstrijdatleten van vroeger moet geloven.

Ik denk wel dat fitness tegenwoordig populairder is. Sportscholen schieten als paddenstoelen uit de grond, maar is er ook echt een toename in aantal bodybuilders?

In ieder is het animo op dit forum om mee te doen met de contest of naar een meet te komen beperkt, zeker als je het afzet tegen andere sporten en de totale bevolking.

Vorige meet bij XXL was dan wel weer goed bezocht volgens mij, helaas gemist. :sad:

Omdat dit forum helemaal niet (meer) relevant is voor bodybuilders of voor krachtsporters in het algemeen en dus ook niet representatief is. Op een goeie dag zijn hier misschien 20-30 (?) actieve posters. Denk dat ik t nog ruim inschat. Dan mag je blij zijn als je er tien hebt die meedoen aan een contest.

Vroeger spraken we nog af om bij Gijs Boeien te gaan kijken.

Is het geen optie om er een algemeen sportforum van te maken?

Tja, ik log ook mijn trainingen in Facebook groepen en daar krijg ik echt veel meer feedback dan hier, hier doen ze lacherig over mijn trainingen maar buiten Dbb om krijg ik constant de vraag of ik PT wil geven en/of mijn kennis wil delen.
Recent voorbeeld is ook het flex friday filmpje dat ik vandaag heb gepost, hier word ik ermee uitgelachen en op andere kanalen krijg ik props :dunno:

• Heart
Waarderingen: Loca
Tja, ik log ook mijn trainingen in Facebook groepen en daar krijg ik echt veel meer feedback dan hier, hier doen ze lacherig over mijn trainingen maar buiten Dbb om krijg ik constant de vraag of ik PT wil geven en/of mijn kennis wil delen.
Recent voorbeeld is ook het flex friday filmpje dat ik vandaag heb gepost, hier word ik ermee uitgelachen en op andere kanalen krijg ik props :dunno:
Er wordt nogal veel uitgelachen hier.

Terug
Naar boven