AndroidHealthClinic

Peiling Big-T Memorial Contest 2025

Peiling Peiling Ik schrijf mij in

• Totaal stemmers
    30
Dat is magisch op het einde.

Niet iedereen geeft hetzelfde aantal punten dus op het einde is er meestal een duidelijk verschil.

We kunnen het ook op andere manieren berekenen moest dit niet zijn.
Ja dan ga ik mijn stemmen wijzigen vlak voor de streep😜

• Topic Starter Topic Starter
Ja sterren is altijd een gedoe. Daarom de laatste jaren via peiling, iets minder gedoe.

Maar we wilden het dit jaar nog eens proberen en dan wordt de media galerij ook nog eens gebruikt. En nadien worden de foto's sowieso daar geplaatst, dus dubbel werk.

Volgende contest geef ik het aantal sterren voor de start en eindfoto, daar het gemiddelde van wordt dan mijn eindstem🤗

Deelnemers kunnen nu ook op anderen stemmen.

Hoe plaats ik sterren :P?

Iedereen die kan stemmen krijgt bovenaan elke pagina een banner te zien met link naar de galerij en uitleg hoe je moet stemmen.

Screenshot_20251002_113430_Chrome.png

Screenshot_20251002_113848_Chrome.png

Andere leden kunnen nog wel een reactie geven zonder sterren.

Gemiddeld 12 stemmen nog maar :(

Dat varieert omdat sommigen alleen stemmen op hun voorkeur ipv iedereen.

Morgen even kijken of we iedereen die kan stemmen misschien nog een mailtje sturen. Maar het staat duidelijk bovenaan elke pagina en actieve leden die willen stemmen zullen wel stemmen.

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Dit komt overeen met laatste keer dat we stemmen via media galerij gedaan hadden (2021).

In 2020 was het stuk meer zo te zien, maar zonder verplichte reactie.

Het aantal stemmen met reactie is dan in 2020 ook stuk lager. Het komt dan overeen met het aantal stemmen in 2021 en nu, dus een verplichte reactie heeft hier waarschijnlijk effect op.

We hebben met reactie gekozen om de kans op manipulatie en nadien discussie over het resultaat te beperken.

Laatst bewerkt:
Mag je alleen je top 3 sterren geven, of iedereen ?

Dat varieert omdat sommigen alleen stemmen op hun voorkeur ipv iedereen.

Morgen even kijken of we iedereen die kan stemmen misschien nog een mailtje sturen. Maar het staat duidelijk bovenaan elke pagina en actieve leden die willen stemmen zullen wel stemmen.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Dit komt overeen met laatste keer dat we stemmen via media galerij gedaan hadden (2021).

In 2020 was het stuk meer zo te zien, maar zonder verplichte reactie.

Het aantal stemmen met reactie is dan in 2020 ook stuk lager. Het komt dan overeen met het aantal stemmen in 2021 en nu, dus een verplichte reactie heeft hier waarschijnlijk effect op.

We hebben met reactie gekozen om de kans op manipulatie en nadien discussie over het resultaat te beperken.
Ja zonde, misschien meer stemmen doordat je niet verplicht een reactie moet geven?

Ja zonde, misschien meer stemmen doordat je niet verplicht een reactie moet geven?
Daar gaat het waarschijnlijk niet eerlijker van verlopen. In de jaren daarvoor was het niet vreemd om deelnemers 1 ster te geven, wat iemand makkelijker doet zonder reactie.

Denk dat de waarde niet zit in het aantal leden die stemmen.

Wellicht dat het voor de volgende keer ook mogelijk is om halve sterren te kunnen geven? Soms is het ene net teveel en het andere net te weinig op deze manier.
Of maximaal 10 sterren, zodat je iets makkelijker onderscheid kan maken in de waardering.

Wellicht dat het voor de volgende keer ook mogelijk is om halve sterren te kunnen geven? Soms is het ene net teveel en het andere net te weinig op deze manier.
Of maximaal 10 sterren, zodat je iets makkelijker onderscheid kan maken in de waardering.
Die vraag is er al langer, maar er is nog geen update van de software hiervoor of modificatie. Ik had er ook niet meer aan gedacht omdat nadien stemmen via peiling verliep.

Maar in de toekomst is halve sterren zeker een goede toevoeging.

Die vraag is er al langer, maar er is nog geen update van de software hiervoor of modificatie. Ik had er ook niet meer aan gedacht omdat nadien stemmen via peiling verliep.

Maar in de toekomst is halve sterren zeker een goede toevoeging.
Punten van 1 t/m 10 dan heb je meer variatie.

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
23.656
Reacties
189
Weergaven
3.033
Reacties
827