XXL Nutrition

Peiling Big-T Memorial Contest 2025

Peiling Peiling Ik schrijf mij in

• Totaal stemmers
    30
  • Topic Starter Topic Starter
Krachttraining op benen en core, soms ook wel bovenlichaam
Soms ook bovenlichaam..

Je weet dat je voor contestfoto's vooruitgang moet proberen maken op alle aspecten? En dat de poses zonder bovenkleding zijn.

Kunnen we dit aan?

Het lijkt op de foto ook dat je moeite hebt met staan?

Soms ook bovenlichaam..

Je weet dat je voor contestfoto's vooruitgang moet proberen maken op alle aspecten? En dat de poses zonder bovenkleding zijn.

Kunnen we dit aan?

Z’n rug is uit verband geraakt door al die inwendige stokslagen in de gevangenis.

Soms ook bovenlichaam..

Kunnen we dit aan?

Verklaar u nader? Waarom zou ik moeite hebben met staan?

Heb je ook andere poses waarbij er wat meer te zien is?

zeg maar

Spannend, kans is er wel dat jullie beiden verliezen.

Dit neem ik niet, staat u open voor een 1 tegen 1 gevecht ?
Pas nou op want hij neemt een hond mee. Dan begin je die te palen zoals jij eerder toegaf te hebben gedaan, en als jij afgeleidt bent krijg je toch een paar rammen. En hij laat je achter met een paar kapotte knieën en een condoom in de kont.

Pas nou op want hij neemt een hond mee. Dan begin je die te palen zoals jij eerder toegaf te hebben gedaan, en als jij afgeleidt bent krijg je toch een paar rammen. En hij laat je achter met een paar kapotte knieën en een condoom in de kont.
Hier ja die knieën wil ik wel doen lijkt me wel spannend in een positieve zin.

Oom oli hoe sta jij er in dat ik jou beide knieschijven er af mep met een tuinkabouter als ware het golfballen?
Ik laat je na afloop wel knockout en met een gebroken oogkas en kaak achter voor @Seth_Fit dan kan hij de condoom in je bruine anjer voorzien.

Heerlijk zieke geest wel. Kan ik wel waarderen.

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
24.085
Reacties
189
Weergaven
3.328
Reacties
827
Weergaven