Fitness Seller

bigger stronger faster !

thanks

Oud maar wel leuk om te zien.

• Topic Starter Topic Starter
als je de film bekijkt zeggen ze wel niet veel slechts over anabolen ,ik zit er al lang over te twijfelen om het eens te proberen maarjah ik wacht misschien nog wel even. en ohw een vraagje zijn de side effects echt terug omkeerbaar als je ermee stopt ? :D

Laatst bewerkt:
repost x100 ofzo hahaha

maarja altijd goed voor mensen die hem niet kennen:)

als je de film bekijkt zeggen ze wel niet veel slechts over anabolen ,ik zit er al lang over te twijfelen om het eens te proberen maarjah ik wacht misschien nog wel even. en ohw een vraagje zijn de side effects echt terug omkeerbaar als je ermee stopt ? :D

nope! je notuh worden permanent klein :rolleyes:

M 18j 1m76 59kg 8% ??????

ik hoop ook, dat je nog 'even' wacht voor je eigen bestwil.

M 18j 1m76 59kg 8% ??????

ik hoop ook, dat je nog 'even' wacht voor je eigen bestwil.

ja ik ga er nog een tijdje mee wachten ,ben me er gewoon op aant voorbereiden kwil er alles over weten :p ik heb wel een probleem met bijkomen ,niet dat ik daar AAS voor moet nemen maar wa zou me kunnen helpen ?;)

ja ik ga er nog een tijdje mee wachten ,ben me er gewoon op aant voorbereiden kwil er alles over weten :p ik heb wel een probleem met bijkomen ,niet dat ik daar AAS voor moet nemen maar wa zou me kunnen helpen ?;)

Ja dat zegt iedereen tegenwoordig. Meer eten met een goed schema zal je vast een heel eind helpen.

Handig dat je ze hier nog is op een rijtje zet, maar denk dat de meeste de film ondertussen wel gezien hebben? Zit veel goede info tussen, heb de film samen gekeken met mijn moeder toen ze begreep dat ik anabolen gebruikte. Na het zien van de film had ze er vrede mee.

Mijn ma zag me hele gear op de eettafel staan.:)

failed opnieuw kijken! en lees dit ook ff. [Link niet meer beschikbaar]

als je19 bent gewoon ff wachten, tot je 25 bent oid.

Thuis ff kijken.

skitterende documentaire. volgens mij wel 10 keer gezien

failed opnieuw kijken! en lees dit ook ff. [Link niet meer beschikbaar]

als je19 bent gewoon ff wachten, tot je 25 bent oid.

hij had psychologische problemen en gebruikte wel hevig ,je zag ook dat hij helemaal kwijt was.

hij had psychologische problemen en gebruikte wel hevig ,je zag ook dat hij helemaal kwijt was.

Inderdaad, je kunt het moeilijk een occasionele gebruiker noemen. Als je op die manier aan de 'gewone' drugs zit ga je der ook aan. Zelfs zijn vader voorspelde dat hij vroeg of laat zou sterven.

Hey cool die documentare
Leuk om te zien zijn er mensen die nog meer van zoiets weten post ff aub
Thanks

echt nice movie! wel ook echt funny moment :D : die opsomming van doden van roken elk jaar 400 000 amerikane, alcohol the same en dan steroids maar 3 :p dan aime ze toch op de dommerikken dat 2ml tren recht in hun aorta spuiten en niet op alle kankers die "mogelijk" veroorzaakt zijn door gebruik van AS en strokes, heartattacks, etc.

Terug
Naar boven