XXL Nutrition

BIGRON ontmoet JAY CUTLER & CO on stage!!!!

Die kuiten van Frank gaan echt nergens meer over...

Damn wat staat die ronnie groot!! Triceps en lads lijken toch vooruit te gaan. Hoop voor hem dat het ook zo is, blijf alleen benieuwd hoe hij uiteindelijk op het podium terecht gaat komen...

Dexter lijkt wel off, zo klein heb ik m nog nooit gezien.

Verder vind ik Ronnie's quads totaal asimmetrisch. Rechter been is veel kleiner.

Damn wat staat die ronnie groot!! Triceps en lads lijken toch vooruit te gaan. Hoop voor hem dat het ook zo is, blijf alleen benieuwd hoe hij uiteindelijk op het podium terecht gaat komen...

Was je nu maar een wonder in de Engelse taal knul ( = lad :D )
Ronnie is tè groot zijn pens is ook weer groter:(

vind ronnie echt lelijk lijkt net een water balon

Brute pics hoor, damn! :eek:

huge

Wat is er in hemelsnaam met dexter?
???

Ik heb hem nog nooit zo klein en glad gezien?
Is hij gestopt met trainen?
:roflol:

Ronnie wint sandow nr 9, WAT EEN MONSTERMASSA :eek:

:cool:

Die kuiten van die Frankhouser doen me denken aan die van een dik wijf:S

sandow nr 9, in the making :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
thanks glenn x, had gisteravond slaap was te moe om nog de rest te posten,
hier de video van Ronnie

wat zou Jay hebben gedacht over zijn directe tegenstanders:angstig: :angstig: :haar: :haar: :D

Dit is de video van Jay

op het filmpje is duidelijk te zien dat de linkertrap van bigron nog achterloopt...

k zie ronnie wel vooruit gaan, alleen als hij spetter droog komt dan zie k m nog wels dicht bij die nr 9 komen

Nog steeds te veel verschil tussen links en rechts. Kijk ook maar naar de quads van Big Ron.

Jakkes, vind Ron dus echt niet meer mooi staan he! Wat een dikke pad man.
En heeft hij een gigantische puist op z'n scheenbeen staan?

Jay staat altijd goed vind ik, voor een massamonster te zijn staat hij als de beste.

Dexter Jackson staat onwijs klein. Lijkt me wat raar toch?

Phill Heath vind ik een zeer mooie bodybuilder, heeft behoorlijke massa nog in z'n borst. Maar hij lijkt zo glad als een aal :D Ben benieuwd naar hem!

Stel zeikwijven.....
Respecteer toch gewoon wat ze hebben en waar ze zich kapot voor werken dan alleen maar te zeiken...

Als het volgens jullie allemaal mooier en beter kan waarom zitten jullie dan hier en staan jullie niet op het podium???????

1000% respect voor die gasten....

nice pics :thumb:

Stel zeikwijven.....
Respecteer toch gewoon wat ze hebben en waar ze zich kapot voor werken dan alleen maar te zeiken...

Als het volgens jullie allemaal mooier en beter kan waarom zitten jullie dan hier en staan jullie niet op het podium???????

:stupid:

vette foto's allemaal zonder tanning en gruwelijk in de bulk allemaal

Stel zeikwijven.....

Tuurlijk heeft iedereen respect voor die gasten. Maar daarom mag je nog wel commentaar geven. Kan je net zo goed zeggen: "Hey, heel Nederland zeikt op Van Basten, slaat nergens op, je moet respect voor hem hebben, want hij staat er wel en wij niet."

Terug
Naar boven