XXL Nutrition

BIGRON ontmoet JAY CUTLER & CO on stage!!!!

Ik moet het hier toch ff wat kwijt..
Het is cliche, maar ik vraag me echt af waar het bodybuilden naar toe gaat en waar het stopt?!
Als ik de bodybuilders bekijk die hier voorbij zijn gekomen dan zijn ze geen van alleen meer een idool of voorbeeld voor me! Het effect dat je had bij het publieke volk bij de fysieken van Steve Reeves (jaren 60) tot aan Flex Wheeler (eind 90) zie je spijtig genoeg veel minder terug in de fysieken die er laatste jaren zijn geweest!
Het publiek dat wild ging en waarvan velen stiekem droomden zo'n fysiek ooit te bereiken.
Ik kan me eigenlijk ook niet eens voorstellen dat er hier mensen zijn die nog werkelijk dromen van een fysiek ala Coleman of Cutler... :o
Als je de lijn zou doortrekken van de laatste jaren, dan zien we in 2015 alleen nog belachelijk grote massamonsters, no V-shape maar ballonbellys. niks dat ook maar iets met estetisch, atlethisch en symmetrisch te maken heeft !
Het publiek zal enkel nog geinteresseerd zijn in de grootste freak die er gepresenteerd zal worden, niet meer voor dat fysiek waar ze tegenop kijken en ooit zelf hopen te bereiken.
Mijn inziens gaat dat ech ten koste van het hele bodybuilden.

Stel zeikwijven.....
Respecteer toch gewoon wat ze hebben en waar ze zich kapot voor werken dan alleen maar te zeiken...

Als het volgens jullie allemaal mooier en beter kan waarom zitten jullie dan hier en staan jullie niet op het podium???????

1000% respect voor die gasten....

Respect! OK!
Maar ze staan nog wel altijd op podium om beoordeeld te worden. Schaf dan maar gewoon Mr. Olympia af, want dan kan iedereen maar meedoen want iedereen doet er superveel voor (ok niet zo hardcore en zo fanatiek mss als BigRon en z'n pillenbakje) maar er mag toch nog wel altijd commentaar gegeven worden zeker?

Kdenk dat dat wel de bedoeling is.

Als ik mag zeggen, en als ik Ron zie en ze kiezen voor de massa dan vind ik het gewoon ****ed up. Jay is ook een massabeest maar die staat er nog redelijk mooi bij en niet zo opgeblazen met een bierton. Het gaat gewoon niet meer om die mooite ervan, maar om zoveel mogelijk massa, en dan heeft Ron wel ja, maar staat hij daar nog mooi bij?

Mijn inziens gaat dat ech ten koste van het hele bodybuilden.

En ten koste van de mening van mensen die buiten de wereld van Bodybuilding staan. Als ze een boekje zien van mij met Ronnie op ofzo, dan walgen ze direct.
Ze zien gewoon de goede tijden van de bodybuilding niet meer.

En dan vragen ze die cliché typische vraag altijd: "Wil je zo worden?"
Dan zeg ik neen, en ik kan zo niet worden. Hoe je het ook zegt, ik heb er het lichaam en de bouw niet voor (qua gewrichtssterkte enz).

Arnold? Hell yeah, daar kan je nog wel eens van dromen. Die had tenminste charisma, sT en charme over hem met al zijn spieren. Hij stond er goddelijk en atletisch bij.

NICE NICE NICE!!
Zien er zeker goed uit.. Kuiten van Jay vind ik helemaal niet zo extreem.. Ed van Amsterdam heeft dikkere..

Ronnie is idd wel beetje scheef :D

sluit me aan bij de mening dat dit echt nergens meer over gaat, om over het gezondheidsaspect nog maar te zwijgen zeg.
Ik vind het echt belachelijk deze gasten, hoeveel ze ook voor deze levensstijl opofferen, kan er niet bij, sorry

Tja, dat is het hele prof-gebeuren. Mensen willen massa-monsters zien, hoe je het ook went of keert.

Keer op keer groter worden, net als een atleet die steeds sneller de 100m wilt afleggen.

Heeeeeeeeeey Brothers.....

FF een reactie op mijn post van zoëven.

Tuurlijk staan ze er om beoordeeld te worden. En natuurlijk respecteer ik ieders mening hier...

Maar ze zijn flink off season en komen toch voor de fans op het podium staan...

De echte reden waarom ik zo "flipte" in mijn vorige bericht is het feit dat een paar collegea's van me net ff commentaar gingen geven op onze goden....

Dus ik moest me ff leeg kotsen op dat moment en wat voor een mooiere plek dan DBB is er dan nog he ;-)...

Train hard dudes....

Laat je in het vervolg niet zo opnaaien door die Sonja Bakker collega's van je. Kost je alleen maar energie, en is het niet waard :thumbs:

Laat je in het vervolg niet zo opnaaien door die Sonja Bakker collega's van je. Kost je alleen maar energie, en is het niet waard :thumbs:

Je hebt helemaal gelijk MR Mike....

En dat zijn dan mensen die 1 keer in de week sporten en er niet uitzien...
Je kent het type wel...

Komt wel goed...

Als ik aan de training van zodadelijk denk krijg ik weer goede zin....

WOOOOOOOOOOOOOOW

Doet met een beetje hieraan denken :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Respect voor wat ze doen, maar zo'n fysiek is imo niet meer menselijk.

Vergeleken met Ronnie toont Jay hier klein.

Mooi is echter anders.

Maar men kijkt niet naar esthetiek, anders had Dexter al jaren geleden gewonnen en Cormier en Flex en Shawn.
Massa schijnt nog altijd de doorslag te geven...

arme jay :( ah well, hij heeft iig een keertje mogen proeven van de smaak van overwinning... ^_^

naast jay en ronnie zien die andere gasten dr trouwens uit als amateurs :O

Ronnie is a beast! z'n lat + triceps lijken ook weer bij te komen. Nog niet hetzelfde, maar hij is weer óp de weg terug.

Precies zoals in pumping iron zien ze er MOOI uit!!
Nu all1 nog maar groot en naar mijn mening vatsig.

Dit kun je helemaal niet vergelijken met Pumping Iron. SanderM bedoelde dat ze vroeger lichamen hadden die goed in verhouding waren, esthetisch met smalle taille, en niet superhuge. Dit is gewoon massabuilding en eigenlijk geen bodybuilding meer. Zelf vind ik Mike Mentzer, Robby Robinson en Sergio Oliva en Schwarzenegger de beste bodybuilders aller tijden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hier een vage pics van Jay en Dexter:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja tijden veranderen he. Ik zie ook 1000x liever een arnold of lou op het podium. Dat zijn ook de fysieken waar ik voor train. Ik zou nooit zoals Ronnie of Jay kunnen worden maar zou het ook nooit van mn leven willen. Tegenwoordig is het alleen maar massa massa en nog eens massa. Die tijden van vroeger zullen we helaas nooit meer zien. Bb'ers zullen alsmaar groter gaan worden de komende jaren:(

Dit kun je helemaal niet vergelijken met Pumping Iron. SanderM bedoelde dat ze vroeger lichamen hadden die goed in verhouding waren, esthetisch met smalle taille, en niet superhuge. Dit is gewoon massabuilding en eigenlijk geen bodybuilding meer. Zelf vind ik Mike Mentzer, Robby Robinson en Sergio Oliva en Schwarzenegger de beste bodybuilders aller tijden.

je zegt precies hetzelfde als mij alleen wat gedetaileerder :o

toch blijft arnold mooier, de verhoudingen.
onmenselijk is mooi, maar zo worden wil ik niet.
arnold zijn was/is een droom

mvg koenjo

Ron wint op deze foto's duidelijk wat massa betrefd, echt zeer goede fysiek zonder echt zwakke punten, de eerdere blessures lijken compleet weggewerkt. Jay komt er hier minder goed uit imo.
op het filmpje is duidelijk te zien dat de linkertrap van bigron nog achterloopt...
Duidelijk dan nog. Ze komen heel even heel kort in beeld en totaal niet te zien of er wat achterloopt. Misschien wil je iets zien dat er niet is (of er juist wel is) :D

tja heel groot en goed natuurlijk maar jemig wat een vochthompen!!!!

Terug
Naar boven