MuscleMeat

BIGRON ontmoet JAY CUTLER & CO on stage!!!!

Coleman moet toch dicht bij de 150 kilo wegen hier.

als ronnie wint eet ik een schijf van 20kg op met een pot mayo

Coleman is goed opweg. als hij zo ripped komt als op zijn eerste olympia titels met die massa is dat sTloze varken van een cutler kansloos.

geen van dé 2 gaat winnen ,Kevin Levrone gaat voor een nooit eerder geziene comeback zorgen met als resultaat de titel...watch him :D

Ron ziet er goed uit !! Ik vind het echt mooi om te zien dat deze mensen hun leven geven voor de sport.

Big Ron ziet er belachelijk huge uit.

Lat en triceps zijn verbeterd!!

Ron boekt progressie op zijn lat en tricep zo te zien. Missch gaat ie dan toch voor een verassing zorgen :D

Achja massa mosters of niet ik vind het gewoon bruut uitzien. (alleen die van Ronnie buik mag wat minder).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het jullie gezegd ronnie gaat iedereen pijn doen op de Olympia, en vooral Cutler in het bijzonder. Heb een gevoel dat zegt dat de ronnie van 2003/2004 nog niks was. Ronnie ala 2007 wordt gewoon Untouchabel!!! Misschien scrip ik me vakantie naar spanje en ga naar de O. om de ontkroning van Cutler mee te maken.:D :D

Ronnie is goed bijgetrokken.

als ronnie wint eet ik een schijf van 20kg op met een pot mayo

Ik doe met je mee!

Zoals het er nu uitziet gaat, naar mijn mening, Jay weer winnen dit jaar. Het publiek is een beetje klaar met Ronnie denk ik. Mensen zien liever zo iemand als Jay als "gezicht" voor de sport.
Dat is tenminste hoe ik erover denk. Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb ongelooflijk veel respect voor beiden!

Ik ben echt benieuwd hoe kevin er straks uitziet!

Jullie moeten eens naar dat interview luisteren en niet die hype lezen die later ontstaan is. Kevin heeft antwoord gegeven op een hypothetische vraag en verder gezegd dat hij ooit nog eens terug komt, omdat hij die Mr O titel nog steeds niet uit z'n hoofd heeft gezet. Daarmee zegt hij absoluut niet dat hij dit jaar al een comeback zal maken.

die strings worden met het jaar belachelijker

Coleman is one buffed up beefcake! Gaat toch gvd nergens meer over :D

No way dat hij de O. pakt.

Terug
Naar boven