Glenn GX
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Tja.. dan vraag ik me af... hoe kan je aders zien als je moddervet bent?
Het is voornamelijk vocht (ok.. Ronnie heeft wel superdikke aders.. maar toch hehe)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfs zijn onder arm bij front double biceps is smaller
Wat heeft Jay voor blessure dan?
Ik vind trouwens dat er gewoon lekker op los vergeleken mag worden. Vind Coleman er vol bijstaan hoop alleen dat hij dit x echt gaat cutten en niet weer de laatste dag van mr. O pas op zijn best is. Daarnaast kan ik maar niet warmlopen voor de fysiek van Jay ( alle respect voor hem wat hij doet en bereikt heeft) maar vind hem maar een grote romp en lange dijbenen hebben tov derest.
Grappig dat je dat zegt, het waren juist zijn linker triceps en linker lat die ver achterliepen. (op minder recente foto's)

lol, ik kijk er minuten naar en zie geen enkel echt zwak punt. Volgens mij houden jullie geen rekening met het feit dat men op een foto gedraait staat en sommige dingen in perspectief staan waardoor ze kleiner lijken aan de ene kant. Die opmerking van tractor snap ik ook al niet. Wat een grap die Jay ja, mist zeker massa in vergelijking met Ron.
Jay kan niet zeker zijn van een eerste plaats dit jaar...
Ten eerste ben ik niet blind, en kijk ik dus naar foto's die recht van voren zijn genomen. En ten tweede, kijk nog maar eens een paar minuten. Sorry maar als je zegt dat je geen enkel zwak punt ziet zou ik toch maar eens snel naar Hans Anders gaan. Kijk dan eens ALLEEN naar zn triceps. Rest hoef ik niet eens te zeggen.
weet je wat jou probleem is rare, je doet je naam trouwens echt eer aan. Dat je dingen wilt zien die er niet zijn. ronnie had/heeft problemen die zich aan het oplossen/genezen/verbeteren zijn. iedereen weet een 100% Cutler tegen een 100% Ronnie is een gelopen partij voor ronnie. Ronnie is the next level. Alles aan Ronnie is beter dan Cutler. symmetrie, balans, proporties, massa. Ronnie is vastberaden Sandow nummer 9 binnen te halen. Ik weet 100% zeker dat het hem gaat lukken.

haha en dat noemt mij rare...ga je toch lekker trekken op ronnie ofzo mongooltje
en dat een 100% ronnie tegen een 100% cutler een leuke wedstrijd zou zijn is ook zo. alleen ronnie is helaas nog niet 100% dus in feite praat je gewoon poep meneertje lauwe butler.
btw waaruit trek jij het verband tussen een ''stranger'' en ''dingen zien die er niet zijn''? mijn voorstel; ga weer netjes naar school dan weet je ook wat stranger betekent![]()
haha en dat noemt mij rare...ga je toch lekker trekken op ronnie ofzo mongooltje
en dat een 100% ronnie tegen een 100% cutler een leuke wedstrijd zou zijn is ook zo. alleen ronnie is helaas nog niet 100% dus in feite praat je gewoon poep meneertje lauwe butler.
btw waaruit trek jij het verband tussen een ''stranger'' en ''dingen zien die er niet zijn''? mijn voorstel; ga weer netjes naar school dan weet je ook wat stranger betekent![]()