Fitness Seller

BIGRON ontmoet JAY CUTLER & CO on stage!!!!

Ronnie zijn tricep gaat hem echt parten spelen. De verhouding is weg in die arm, zelfs zijn onder arm bij front double biceps is smaller???

Ik denk dat als Jay Cutler echt in zijn voorbereiding knalt dat ie weer in een top shape komt. Hij staat nu vergeleken met ronnie flink droger en hij heeft zeker minder vocht.

Ronnie staat er nu enorm groot bij maar wat is zijn symentrie na de cut?
Jay staat er nu al meer gelijk bij als hij dus gaat knalle in zijn voorbereiding en de verhoudingen kan behouden denk ik dat we versteld gaan staan.

Lopen allerlei mensen nu wel te vergelijken, maar het echte vergelijken kun je alleen op de contest.
Ik hoop voor Ronnie dat ie zijn mankementen op tijd weet weg te poetsen.
Ik hoop voor Jay dat ie op zijn best komt.
En dan hoop ik dat Victor zich ook nog weet te verbeteren, dan word het een mooie wedstrijd!

Indeed, ben ook benieuwd hoe het met Jay zijn blessure gaat de komende tijd.

Wat heeft Jay voor blessure dan?
Ik vind trouwens dat er gewoon lekker op los vergeleken mag worden. Vind Coleman er vol bijstaan hoop alleen dat hij dit x echt gaat cutten en niet weer de laatste dag van mr. O pas op zijn best is. Daarnaast kan ik maar niet warmlopen voor de fysiek van Jay ( alle respect voor hem wat hij doet en bereikt heeft) maar vind hem maar een grote romp en lange dijbenen hebben tov derest.

Kijk dat zijn nog is feiten mike, thx!

Dat van de biceps was trouwens vele al opgevallen..

Wat heeft Jay voor blessure dan?
Ik vind trouwens dat er gewoon lekker op los vergeleken mag worden. Vind Coleman er vol bijstaan hoop alleen dat hij dit x echt gaat cutten en niet weer de laatste dag van mr. O pas op zijn best is. Daarnaast kan ik maar niet warmlopen voor de fysiek van Jay ( alle respect voor hem wat hij doet en bereikt heeft) maar vind hem maar een grote romp en lange dijbenen hebben tov derest.

Tja, andere jaren was de prejudging op dezelfde dag als de finale. Vorig jaar dus niet, maar vorig jaar had Ronnie hele andere problemen...

lol, ik kijk er minuten naar en zie geen enkel echt zwak punt. Volgens mij houden jullie geen rekening met het feit dat men op een foto gedraait staat en sommige dingen in perspectief staan waardoor ze kleiner lijken aan de ene kant. Die opmerking van tractor snap ik ook al niet. Wat een grap die Jay ja, mist zeker massa in vergelijking met Ron.

Jay kan niet zeker zijn van een eerste plaats dit jaar...

Ten eerste ben ik niet blind, en kijk ik dus naar foto's die recht van voren zijn genomen. En ten tweede, kijk nog maar eens een paar minuten. Sorry maar als je zegt dat je geen enkel zwak punt ziet zou ik toch maar eens snel naar Hans Anders gaan. Kijk dan eens ALLEEN naar zn triceps. Rest hoef ik niet eens te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste ben ik niet blind, en kijk ik dus naar foto's die recht van voren zijn genomen. En ten tweede, kijk nog maar eens een paar minuten. Sorry maar als je zegt dat je geen enkel zwak punt ziet zou ik toch maar eens snel naar Hans Anders gaan. Kijk dan eens ALLEEN naar zn triceps. Rest hoef ik niet eens te zeggen.

weet je wat jou probleem is rare, je doet je naam trouwens echt eer aan. Dat je dingen wilt zien die er niet zijn. ronnie had/heeft problemen die zich aan het oplossen/genezen/verbeteren zijn. iedereen weet een 100% Cutler tegen een 100% Ronnie is een gelopen partij voor ronnie. Ronnie is the next level. Alles aan Ronnie is beter dan Cutler. symmetrie, balans, proporties, massa. Ronnie is vastberaden Sandow nummer 9 binnen te halen. Ik weet 100% zeker dat het hem gaat lukken.

weet je wat jou probleem is rare, je doet je naam trouwens echt eer aan. Dat je dingen wilt zien die er niet zijn. ronnie had/heeft problemen die zich aan het oplossen/genezen/verbeteren zijn. iedereen weet een 100% Cutler tegen een 100% Ronnie is een gelopen partij voor ronnie. Ronnie is the next level. Alles aan Ronnie is beter dan Cutler. symmetrie, balans, proporties, massa. Ronnie is vastberaden Sandow nummer 9 binnen te halen. Ik weet 100% zeker dat het hem gaat lukken.

haha en dat noemt mij rare...ga je toch lekker trekken op ronnie ofzo mongooltje:roflol:
en dat een 100% ronnie tegen een 100% cutler een leuke wedstrijd zou zijn is ook zo. alleen ronnie is helaas nog niet 100% dus in feite praat je gewoon poep meneertje lauwe butler.

btw waaruit trek jij het verband tussen een ''stranger'' en ''dingen zien die er niet zijn''? mijn voorstel; ga weer netjes naar school dan weet je ook wat stranger betekent:thumbs:

''lahcen butler" got owned by "thestranger" lmao

Zelfs toen Ronnie die blessure niet had had hij een aantal keer niet mogen winnen.
Dus onzin dat Cutler kansloos is t.o.v. Ronnie.
Jay heeft laatste keer gewonnen.
Als Ronnie zijn blessures niet weet op te trekken zit er niet eens een top 3 in.

Maar we wachten rustig af!

haha en dat noemt mij rare...ga je toch lekker trekken op ronnie ofzo mongooltje:roflol:
en dat een 100% ronnie tegen een 100% cutler een leuke wedstrijd zou zijn is ook zo. alleen ronnie is helaas nog niet 100% dus in feite praat je gewoon poep meneertje lauwe butler.

btw waaruit trek jij het verband tussen een ''stranger'' en ''dingen zien die er niet zijn''? mijn voorstel; ga weer netjes naar school dan weet je ook wat stranger betekent:thumbs:

Jongens als jullie nou beide gewoon de O afwachten dan zullen we zien wat er gaat gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter

je mamma is een mong**l. Wil hier verder geen woorden aan vuil maken. Jij hebt gewoon liever het feit dat Ronnie verliest. En komt met smoesjes om de man te kleineren. @ boforli prof worden,je zou opnieuw moeten worden geboren met een beter genetische aanleg en een hoger IQ. Je kan lang dromen domme belg!!!!

Zo, zijn we nu weer vriendjes? Terug ontopic graag.

Altijd lachen hoe die Ronnie vs. Jay discussies uit de hand lopen.

Terug
Naar boven