Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
als ronnie wint eet ik een schijf van 20kg op met een pot mayo
Ik zou dat mayo achterwege laten man, teveel slechte vetten!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet het hier toch ff wat kwijt..
Het is cliche, maar ik vraag me echt af waar het bodybuilden naar toe gaat en waar het stopt?!
Als ik de bodybuilders bekijk die hier voorbij zijn gekomen dan zijn ze geen van alleen meer een idool of voorbeeld voor me! Het effect dat je had bij het publieke volk bij de fysieken van Steve Reeves (jaren 60) tot aan Flex Wheeler (eind 90) zie je spijtig genoeg veel minder terug in de fysieken die er laatste jaren zijn geweest!
Het publiek dat wild ging en waarvan velen stiekem droomden zo'n fysiek ooit te bereiken.
Ik kan me eigenlijk ook niet eens voorstellen dat er hier mensen zijn die nog werkelijk dromen van een fysiek ala Coleman of Cutler...![]()
Als je de lijn zou doortrekken van de laatste jaren, dan zien we in 2015 alleen nog belachelijk grote massamonsters, no V-shape maar ballonbellys. niks dat ook maar iets met estetisch, atlethisch en symmetrisch te maken heeft !
Het publiek zal enkel nog geinteresseerd zijn in de grootste freak die er gepresenteerd zal worden, niet meer voor dat fysiek waar ze tegenop kijken en ooit zelf hopen te bereiken.
Mijn inziens gaat dat ech ten koste van het hele bodybuilden.
Zeer goede fysiek? Ik vind dat geen fysiek hoor.
Jay heeft nog een fysiek (let op mijn woord 'heeft nog').
Volgens mij zie jij andere foto's dan ik...Ron wint op deze foto's duidelijk wat massa betrefd, echt zeer goede fysiek zonder echt zwakke punten, de eerdere blessures lijken compleet weggewerkt. Jay komt er hier minder goed uit imo.
Duidelijk dan nog. Ze komen heel even heel kort in beeld en totaal niet te zien of er wat achterloopt. Misschien wil je iets zien dat er niet is (of er juist wel is)![]()
Ik zou dat mayo achterwege laten man, teveel slechte vetten!
lol, ik kijk er minuten naar en zie geen enkel echt zwak punt. Volgens mij houden jullie geen rekening met het feit dat men op een foto gedraait staat en sommige dingen in perspectief staan waardoor ze kleiner lijken aan de ene kant. Die opmerking van tractor snap ik ook al niet. Wat een grap die Jay ja, mist zeker massa in vergelijking met Ron.Ben ik dus helemaal niet met je eens. Kijk eens naar vooral zn rechter triceps, lat en quad. Hij heeft dus wel degelijk wat meer zwakke punten als Jay.
Ben ik dus helemaal niet met je eens. Kijk eens naar vooral zn rechter triceps, lat en quad. Hij heeft dus wel degelijk wat meer zwakke punten als Jay.

Coleman is goed opweg. als hij zo ripped komt als op zijn eerste olympia titels met die massa is dat sTloze varken van een cutler kansloos.

Het is niet relevant ...maare ronnie ziet er beter uit met kaal hoofdt![]()

Het is typisch Amerikaans 'the bigger the better' te denken. En velen geven daar gehoor aan. Gasten als Darrem Charles, Dexter Jackson, Victor Martinez, Troy Alves en Melvin Anthony worden hierdoor over het hoofd gezien en daarom ben ik blij dat gasten zoals Gary Strydom terugkeren om te laten zien dat je wel massief en ripped bent met smalle taille zoals het hoord en niet die AAS of HGH opgezwolle buiken. Maar zolang 'the bigger the better' ruled word het moeilijk. Dexter Jackson zal nooit van Ronnie Coleman kunnen winnen zolang Coleman wedstrijden blijft draaien en dat is een trieste gewaarwording.
Volgens mij zie jij andere foto's dan ik...
Iemand trouwens een idee van zijn gewicht op deze foto's (of heb ik erover gelezen?).