MuscleMeat

bij welke SPORTSCHOOL/GYM train je?

squashcity Amsterdam

Heb ook getraind bij Splash Leidse (ook gewerkt trouwens) Vond het een sfeer van nix

Ga in september kijken bij de nieuwe club sportive haarlemmerhouttuinen (miss wat meer gewichtjes daar?)

Flash gym - den bosch

Kneets Den Haag.

Fitopia Edegem (Antwerpen) maar begin rond 13e juni in Fitness World in Kontich

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Ik kende een gast die is weggegaan bij Barry omdat het grootste deel homo was daar. train zelf bij splash leidseplein en daar is 70% vd mannen gay ongeveer. Splash lauriersgracht schijnt het bijna 100% te zijn :eek:

Vind jij niet dat er veel gay dudes bij barry trainen dan?? Maakt verder niet uit hoor, maar soms erger ik me aan dat geloer en dat geneuzel bij die boys.

tja, dat probleem heb je op dit moment veel ja, en helemaal bij sportscholen in het centrum. Bij barry's is het vooral s'avonds, maar daar staat tegenover dat de dames top zijn.

ik train veel overdag, en dan valt het nog wel mee :cool: , voor de rest stoor ik me er niet zo aan en ben ik gewoon bezig met mijn training

(maar die gore, die met 3 kilo gewichtjes lopen rond te zwaaien en te praten met hun andere k*tte vriendjes zijn inderdaad zeer storend)

Bodies in Waddinxveen.

Tis zeker niet super, maar voor zo'n kleine gym in een klein dorpje zeker niet slecht. Dumbbells tot 54 kg, squatrek, incline en decline bench, om maar wat te noemen. Alleen veel van die "patsers" die denken dat ze echt alles weten, terwijl ze wrist curls doen met een riem om. En squatten en deadliften doet bijna niemand. Als ik me rijbewijs heb wil ik wel ergens anders heen. Ik heb nu een scooter, dus dan is de gym waar ik nu zit wel ideaal, die is 10 minuten van m'n huis vandaan.

Palestra Amsterdam en soms Body Gym West Amsterdam.....

Total Body in Uithoorn.

Sportschooleigenaresse is Jolanda Beuving.

Indoor Sport Vorden.....uit Vorden :D

Aad de Hoog in Spijkenisse...2 minuten van me huis:D

Ga binnekort bij fit all in kijken in Amsterdam

Nu train ik in zo een ****ing p*ssy gym, vol met gays en ander waardeloos gespuis.

Axis in tilburg

Body Health Center, Mechelen

kneets zoetermeer

Steady Fit Schagen, maar niet meer voor lang :cool:

Terug
Naar boven