Fitness Seller

Bijna derde week van eerste Test cycle

Jep, merk daar ook amper wat van. Ook niet van methyl tren of anavar. Wel van dboll.
Halotestin merk ik wel tijdens prep.. oxy ik zelf persoonlijk ook niet zo geen één oral eigenlijk (naast halo)

Dianabol zou ik eigenlijk eens moeten proberen dan maar geen zin in orals

Jep, merk daar ook amper wat van. Ook niet van methyl tren of anavar. Wel van dboll.
Methyl tren en Winstrol merk ik geen kracht
Halotestin merk ik ook geen kracht.
Dbol en oxy en anavar geeft mij wel veel kracht
Zoals je zelf zegt merk ik wel hardheid van winstrol

Je bent al de 2e die zegt dat die niet sterker wordt van winny.
Terwijl het verschil tussen anavar-proviron en winstrol toch eigenlijk is dat winstrol je (meer) kracht geeft tegenover de hiervoor 2 genoemde aas?
Een vriend vanme benchte van 80kg naar 120kg (1RM) toen hij 70mg Winstrol nam per dag. De ene reageerd op het stof beter dan de ander. Ook kwam hij paar kilo’s aan toen ie aan het cutten was

Een vriend vanme benchte van 80kg naar 120kg (1RM) toen hij 70mg Winstrol nam per dag. De ene reageerd op het stof beter dan de ander. Ook kwam hij paar kilo’s aan toen ie aan het cutten was

Zo had mijn gymbuddy van destijds dezelfde ervaring op anavar only, kreeg er echt een zieke shape van..shredded zonder anders te gaan eten. Zelfs nog geregeld zuipen en Mac knallen.

1 rep max 80 kg? En dan aan de aas?
Je zou je vriend een klap op zn kop moeten geven.

Lekker boeiend allemaal.

Terug
Naar boven