AndroidHealthClinic

Bijna ramadan en doorgaan met cutten! Help

Laat iedereen toch gewoon in zn waarde zeg!
@topicstarter: lees de posts over IF, ik denk dat je dat mooi kan toepassen tijdens de rammadan. Heb er zelf geen ervaring mee though...
Succes!

allahr.jpg

Als je wil sporten moet je eten, als je niet goed kan eten, dan moet je maar een minder intensieve sport gaan zoeken (schaken?).

Vasten en al die andere **** gaat gewoon niet i.c.m. sporten. Net als gasten die groot en sterk willen worden, maar wel willen vasten. Come on.

Wat een Bullshit reacties weer...Ik ga zelf ook vasten. Ik heb tot nu toe altijd een maandje rust genomen, maar ga dit jaar wel proberen te trainen. Ik plan om een uur voor zonsondergang te gaan. Ga geen cardio doen..alleen KT op laag gewicht (zal wel moeten met zo weinig energie) met hoge reps. Meteen na het trainen en dus ook net na zonsondergang +-3 dikke/grote dadels (you know which one I mean, yummie :D). Ideaal voor je suikerspiegel...daarna een eiwitshake. Hierna gewoon eten wat mn moeder heeft gekookt.

Dit is hoe ik het ga proberen....heb geen idee of het gaat werken. Ga je iig niet overbelasten op lege maag, voor je het weet word je duizelig en val je misschien wel flauw.

Terug
Naar boven