Fitness Seller

bijwerking dboll

shaker

Cool Novice
Waardering
2
hoi...

ik zit nu net in het begin van me 3e week van me dboll kuurtje van epl....
Normaal zou je toch wel wat bijwerkingen moeten krijgen zoals vocht vasthouden, puistjes....maar heb daar totaal geen last van ...Mijn gezicht en nek is ook niet echt voller geworden door het vocht! ook heb ik geen last van puistjes terwijl ik redelijk hoog nog in mijn eiwitten zit...
Hoe kan dat??? Dboll staat toch bekend om zijn vocht vasthouden???

Ben je sterker?? Ligt denk aan je gevoeligheid...

Heb nu zelf bijna 2 weken erop op 40mg ed.
Ook van EPL , mijn ervaring tot nu aan is : 1 dag goed hoofdpijn verder 2 dagen lichte druk gehad in mijn hoofd en eerste week wat meer last van vermoeidheid.
Heb ook het idee dat ik geen vocht vasthou heb een enkel puistje op mijn rug gekregen,heb daar ook geen aanleg voor, merk nog niet veel van kracht ben wel 1 kg zwaarder maar dat kan ook door het extra consumeren komen :cool:

paar maand terug
heb ik ook 4 weken dianabol van epl genomen
vond het goed spul wel
had geen last van hoofdpijn of puistjes
kwam er tamelijk goed van bij in de 3, 4 de week wel wat last van vocht vasthouden

• Topic Starter Topic Starter
ja ben wel een stuk sterker geworden maar dan alleen met bankdrukken :(
ben van 2 x 110 naar 6x 110 gegaan terwijl de rest van mijn spiergroepen beetje blijven hangen op hetzelfde gewicht...qua kg ben ik ong nu na 2 weken 2 kg aangekomen...is wel reeel toch??

Heb nu zelf bijna 2 weken erop op 40mg ed.
Ook van EPL , mijn ervaring tot nu aan is : 1 dag goed hoofdpijn verder 2 dagen lichte druk gehad in mijn hoofd en eerste week wat meer last van vermoeidheid.
Heb ook het idee dat ik geen vocht vasthou heb een enkel puistje op mijn rug gekregen,heb daar ook geen aanleg voor, merk nog niet veel van kracht ben wel 1 kg zwaarder maar dat kan ook door het extra consumeren komen :cool:

Oei oei, 1kg op 2 weken met 40mg ED, er scheelt toch iets!!
zelfs al is je voeding niet ok moet je in je eerste week toch een 4-5kg aan vocht bijkomen.

@ TS

wat doseer je en hoe lang is je kuur?

en heb je je voeding aangepast op de Dboll?

Volgende toch maar gewoon voor injects kiezen ;)

In de bijsluiter staat ook onder het kopje 'vocht vasthouden' :
Men dient 2 flessen spa water (in elke hand 1) vast te houden.

EDIT: excuus voor mijn walgelijke flauwheid vandaag... ;)

Had ook weinig bijwerkingen behalve dan vocht!!

Bij mij vlogen de kilo`s eraan met 30mg ED.

• Topic Starter Topic Starter
heb me ff misgerekend..ben nu 3,5 kg aangekomen in 2,5 week tijd. beetje reeel?? ik zie niet dat ik echt aangekomen daardoor ben...merk wel wat spierhardheid maar kracht is niet veel anders behalve bij benchpress...
Voeding is ook denk ik wel ok..zit nu op ca. 3800 kcal per dag...
zit op 40 mg ed....

lijkt mij reeel
was zelf van 4 weken Dboll, 40mg ed
een 4kg bijgekomen ook niet echt meer kracht

Terug
Naar boven