MuscleMeat

bijwerking dboll

Zelf ook geen last van genoemde bijwerkingen op 30 mg per dag van epl. Wel bij het minst of geringste een pomp in mijn onderrug wat me soms erg stoort. Hoef maar een beetje voorover te buigen of heb al een pomp in onderrug. Verder hou ik weinig (zichtbaar) vocht vast wel soms iets benauwd als ik lig. Ben nu 2.5 kilo bijgekomen in 2 weken en flinke krachttoename. Gebruik wel femara op 1.25 mg eod ivm snel opkomende gyno de eerste week!!! Is nu na 40 nolvadex en femara trouwens geheel weggetrokken.

Zelf ook geen last van genoemde bijwerkingen op 30 mg per dag van epl. Wel bij het minst of geringste een pomp in mijn onderrug wat me soms erg stoort. Hoef maar een beetje voorover te buigen of heb al een pomp in onderrug. Verder hou ik weinig (zichtbaar) vocht vast wel soms iets benauwd als ik lig. Ben nu 2.5 kilo bijgekomen in 2 weken en flinke krachttoename. Gebruik wel femara op 1.25 mg eod ivm snel opkomende gyno de eerste week!!! Is nu na 40 nolvadex en femara trouwens geheel weggetrokken.

Wat jij zegt over lichte benauwde gevoel dat heb ik ook af en toe, zit nu zelf ook op precies 2 weken en volgens de weegschaal 2 kg zwaarder :cool: heb wel last van warmte opvliegers en zo nu en dan een gloeilamp gezicht :o

verder tot nu aan best tevreden

misschien voor jullie een vreemde vraag , maar kan het zijn dat je pupillen wat vergroten door Dboll en dat je daardoor af en toe wat wazig ziet van dichtbij? vooral s'avonds is het net of ik drugs gehad heb zulke grote pupillen heb ik dan ???

zou stress er wat mee te maken kunnen hebben? heb wel een k*tweek achter de rug:o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven