XXL Nutrition

binnenste buiten draaien!!

Silva

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Aan de smokers ik wil ook binnenste buiten leren draaien maar hoe moet dat.
Dus help Silva om ook eens een joint te bouwen hoe die eigenlijk gebouwd zou moet worden.

O ja nog een vraagje wat is het verschil tussen blonde en zwarte hasj ik rook zelf altijd blond, gewoon Polm.

Je neemt een langvloei en die leg je op zijn kop, daarna vouw je hem dubbel over de lengte en naar binnen. Je hebt nu dus de vouw die in het midden van de langvloei zit andersom gevouwd zeg maar. Je houdt het vloei zo vast dat de plakrand naar je toe wijst (als je hem recht voor je op tafel legt zit de plakrand aan de achterkant van het vloei en aan de onderkant). Je mikt de joint gewoon vol met wat je er in wil. Je draaid de joint dan gewoon dicht net als normaal, je schuift nu dus alleen de plakrand er onder zeg maar. Als je hem dicht hebt gedraaid kun je hem niet net als normaal likken en dicht rollen want het plakrand zit nu onder de vloei. Maar je kan dan gewoon aan de buitenkant over de joint heen likken waar de plakrand zit en dan plakt hij netjes dicht. Dan ff aankloppen. Dan heb je nu een oint die binnenste buiten is gedraaid, er hangt alleen nog een lap vloei aan. Die kun je gewoon aansteken en dan brand hij precies op tot aan de plakrand, zorg wel dat je dan niet heel die piet in de hens zet. Dat is het, suc6.

Amen. Draai al jaren zo :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het morgen proberen kijken of het lukt, bedankt.
:thumb:

Kan ik je nu al zeggen dat het niet 123 lukt. Gewoon blijven proberen....op een gegeven ogenblik heb je een lekker zuigend jointje :P

stukje jeugd sentiment dit :D

Mja het is eigenlijk precies hetzelfde als een gewone joint draaien, je likt hem alleen op een andere plek dicht. En niet met zweethanden draaien want dan plakt die plakrand de hele tijd aan je duim vast.

wat is nu eigelijk precies het voordeel van binnenstebuiten draaien? Dat je heel strak kan draaien zodat die langszamer brand en dat je minder vloei rookt toch?

Wat precies het verschil / voordeel is weet ik zo ook niet.
Een joint is een joint lijkt mij....;)

Je rook minder vloei, dat is wel de voornaamste reden. Minder vloei roken komt de smaak van de joint meestal ten goede. Maar een hele dikke wietjoint kun je imo beter niet binnenste buiten draaien, dan wordt het op het einde echt een slap bruin geval. Maar als je een lekker stuffjointje wil draaien dan wil je het liefst zo min mogelijk vloei roken.

En het is gewoon een mooi junkritueel, dat ik tot in detail beheers.

Terug
Naar boven