Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

nou dat wet je wel, hij crasht nu behoorlijk dus zou effe niks kopen :)

opgelost.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Ik twijfel of ik wat bij moet kopen want ben stom geweest om niet te verkopen toen ik goede winst kon maken. Ff afwachten wat er nu gaat gebeuren.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Ik twijfel of ik wat bij moet kopen want ben stom geweest om niet te verkopen toen ik goede winst kon maken. Ff afwachten wat er nu gaat gebeuren.

Laatst bewerkt:
liftje zit er weer in.

Weekende zijn goedddd

Ben me ook eens gaan verdiepen in bitcoins. Nu ben ik zelf begonnen met het minen, maar het levert nog minder op dan verwacht n.a.v. een instructiefilmpje op youtube. Maakt me ook niet zo veel uit. Vond het mooi om er aan mee te doen zodat mijn pc en ik onderdeel zijn van misschien wel een belangrijk stukje geschiedenis.

Hopelijk betaalt mijn pool ook in stukjes van minder dan 0.01 bitcoin uit, anders moet ik waarschijnlijk een half jaar wachten voordat ik iets in m'n wallet heb staan. Zo lang ga ik niet minen. Iemand die dit weet (Slush pool)?

0.01 en je pc een half jaar laten draaien, duur geintje

Daar ga ik ook niet op wachten. Hoop alleen dat er ook rewards < 0.01 naar m'n wallet verzonden kunnen worden. Vrees van niet en dan houdt het ook snel op :(

Ben me ook eens gaan verdiepen in bitcoins. Nu ben ik zelf begonnen met het minen, maar het levert nog minder op dan verwacht n.a.v. een instructiefilmpje op youtube. Maakt me ook niet zo veel uit. Vond het mooi om er aan mee te doen zodat mijn pc en ik onderdeel zijn van misschien wel een belangrijk stukje geschiedenis.

Hopelijk betaalt mijn pool ook in stukjes van minder dan 0.01 bitcoin uit, anders moet ik waarschijnlijk een half jaar wachten voordat ik iets in m'n wallet heb staan. Zo lang ga ik niet minen. Iemand die dit weet (Slush pool)?

waarom btc minen, dat is met een gewone pc al jaren niet meer rendabel......had je beter wat alt coins kunnen minen

Wat houdt dat minen in?

Het gaat mij er niet zozeer om dat ik er winst mee maak. Bitcoin is de eerste in zijn soort en wie weet wordt het nog wel 100 jaar gebruikt als betaalmiddel. Vond het een gaaf idee dat ik dit zelf met behulp van m'n pc kon genereren . Dat heb ik nu gedaan, alleen is het zo weinig dat het niet naar mijn eigen pc (wallet) verzonden gaat worden. Ik ga nadenken over een alternatief.

Minen is het kraken van een gedeelte van de bitcoincode met computerkracht. Hierdoor genereer je bitcoins. Zo heb ik het begrepen iig.

Wordt er iets positiefs gedaan met dat algoritme? Of is het simpel laat je pc maar rekenen en je krijgt er digitale valuta voor.

Met welk programma mine je en via welke website?

ik doe alles met guiminer omdat dat voor mij beter werkt maar de meeste met cgminer.

website is afhankelijk van wat ik mijn.

LTC, FTC, TRC, PPC doe ik met coinotron
Dogecoin met fast-pool
mooncoin met mooncoinpool (maar dat mijn ik nu niet meer.....koers is nogal laag)

Ik zit met wat vragen boys;

zou het verstandig zijn om bijvoorbeeld eens met €100,- te gaan kijken of er wat money te verdienen valt met (bv ltc, of een andere variant?)

waar zou ik dat traden dan et beste doen bv?

Ik wil dit ook wel eens proberen. Bij de bank brengen mijn spaarcentjes toch niet zoveel op, zou zo'n 1 a 5 % van mijn vermogen investeren. Gebruiken de meesten hier een off of online wallet en waar kopen ze hun coins?

Terug
Naar boven