AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Nice :):)

Ik heb gratis stroom (woon in een studenflat). Aangezien ik dus geen kosten voor mijn energieverbruik heb, hoeveel kan ik dan per maand verdienen als ik bijvoorbeeld €2000 aan hardware koop om mee te minen?

Kzit te denken om mijn hele woning desnoods vol te knallen met apparatuur aangezien ik geen energie betaal.

Hoeveel zou je maandelijks kunnen verdienen met 20 miners die 24/7 draaien met een 100mbit internet verbinding (desnoods beschikking over meerdere verbindingen) en gratis energie?

Aangezien het winter is kan ik nu de buitenlucht nog goed gebruiken om mijn kamer mee te koelen, dus lijkt me nu wel een goed moment om hier mee te beginnen alvorens te investeren in goede cooling apparatuur.

--edit--

Dit is wel een zieke mining rig

http://en.bitcoin.it/wiki/Xtreme_Miners_Leopard
Xtreme Miners Leopard

Details: - 2,5 TH/s
- Dimensions: 15“ x 13.3“ x 13.7“ (38cm x 34cm x 35cm)
- 28nm ASIC technology
- Silent Cooling
- In-built WiFi Connection (without Antenna)
- Less than 750 watt (0.3 per GH)
- 1 Year Guarantee

Price: $ 5.800 Preis: € 4.240

2,5TH/s, dat is een zieke 2.500.00 MH/s

Volgens deze site, http://www.coinwarz.com/cryptocurre...Cost=0.0000&sha256Check=true&scryptCheck=true
, zou ik elke dag 1,1bitcoin kunnen minen en heb ik dus binnen een week de investering van die miner er uit en draai dan elke dag bijna een rug profit.
Hell, dan kan ik na een week er nog een kopen en dan de week daarna nog 2....

Dit is te mooi om waar te zijn. Kan iemand checken of dit klopt.

Klopt deze berekening?
Zo ja, dan zoek ik per direct investeerders :D

Laatst bewerkt:
Ik heb gratis stroom (woon in een studenflat). Aangezien ik dus geen kosten voor mijn energieverbruik heb, hoeveel kan ik dan per maand verdienen als ik bijvoorbeeld €2000 aan hardware koop om mee te minen?

Kzit te denken om mijn hele woning desnoods vol te knallen met apparatuur aangezien ik geen energie betaal.

Hoeveel zou je maandelijks kunnen verdienen met 20 miners die 24/7 draaien met een 100mbit internet verbinding (desnoods beschikking over meerdere verbindingen) en gratis energie?

Aangezien het winter is kan ik nu de buitenlucht nog goed gebruiken om mijn kamer mee te koelen, dus lijkt me nu wel een goed moment om hier mee te beginnen alvorens te investeren in goede cooling apparatuur.

met 2000 euro kan je wel iets van 3000khash/s halen vul maar in op http://www.coinwarz.com/cryptocurrency dan zie je zo wat je kan verdienen per dag bij verschillende coins

@apfelstrudel. Ja dei berekening klopt, maar check de levertijd van die rig eens (als hij uberhaupt nog leverbaar is) ;)

Voordat jij hem binnenhebt is de difficulty al 10x zo hoog

met 2000 euro kan je wel iets van 3000khash/s halen vul maar in op http://www.coinwarz.com/cryptocurrency dan zie je zo wat je kan verdienen per dag bij verschillende coins

Ok stel ik koop een simpelere rig voor die €2000 met een snelle levertijd (geleverd binnen een paar dagen).

Dan verdien ik, volgens http://www.coinwarz.com/cryptocurre...ost=0.0000&sha256Check=false&scryptCheck=true ,
1 BTC per 10 dagen.
Dus mijn break even point is na een maand en daarna pak ik €2000 per maand profit?

Dan kan ik na een maand nog zo'n rig kopen, heb ik mijn break even point na anderhalve week en pak dan €4000 per maand?

Ga ik door tot 5 rigs heb en dan pak ik €10.000 profit per maand (want geen energie kosten)...

Is het serieus zo makkelijk?

Ok stel ik koop een simpelere rig voor die €2000 met een snelle levertijd (geleverd binnen een paar dagen).

Dan verdien ik, volgens http://www.coinwarz.com/cryptocurre...ost=0.0000&sha256Check=false&scryptCheck=true ,
1 BTC per 10 dagen.
Dus mijn break even point is na een maand en daarna pak ik €2000 per maand profit?

Dan kan ik na een maand nog zo'n rig kopen, heb ik mijn break even point na anderhalve week en pak dan €4000 per maand?

Ga ik door tot 5 rigs heb en dan pak ik €10.000 profit per maand (want geen energie kosten)...

Is het serieus zo makkelijk?

5 rigs gaat jou stroom voorziening niet trekken ;)

het gaat idd makkelijk maar let wel op dat ook de difficulty van de alt coins de laatste weken flink gestegen is......

5 rigs gaat jou stroom voorziening niet trekken ;)

het gaat idd makkelijk maar let wel op dat ook de difficulty van de alt coins de laatste weken flink gestegen is......

Dat is het mooie, ik heb desnoods meerdere kamers tot mijn beschikking :cool:.
In ruil voor hun maandelijkse huur van €300, zet ik een miner op hun kamer. Aangezien het compleet legaal is hoeven ze zich nergens zorgen om te maken. Ik pak dan €1700 per maand en hun hebben gratis huur.

Het energieverbruik per persoon wordt in deze flat berekend als de jaarlijks totaal verbruikte energie van alle 300 kamers, verdeelt over de 300 kamers. Dus niemand zal een stijging in mijn energie doorhebben en de lasten worden verdeelt over de 300 kamers. De stijging in energiekosten zijn dus niet significant.

Dat is het mooie, ik heb desnoods meerdere kamers tot mijn beschikking :cool:.
In ruil voor hun maandelijkse huur van €300, zet ik een miner op hun kamer. Aangezien het compleet legaal is hoeven ze zich nergens zorgen om te maken. Ik pak dan €1700 per maand en hun hebben gratis huur.

das wel nice idd

Ik heb pand en betaal ook geen stroom. Bij mijn vorige pand (ook antikraak) in de winter ca. 10 1500-2000W verwarmers continu aan staan in de winter.

Hoeveel W is zo'n miner dan?

Die dingen maken zo'n gigantisch kabaal tijdens het minen, dat gaan ze echt niet chill vinden op hun kamertje ;)

Hier ook Rob, zat ook al te denken aan thuisminen vanwege gratis stroom :)

Ik heb pand en betaal ook geen stroom. Bij mijn vorige pand (ook antikraak) in de winter ca. 10 1500-2000W verwarmers continu aan staan in de winter.

Hoeveel W is zo'n miner dan?

ligt aan je miner. Mijn mine is iets van 600 watt. Reken ongeveer 250 a 300watt per r9 280x kaart. Per kaart haal je ongeveer 700khash/s

ligt aan je miner. Mijn mine is iets van 600 watt. Reken ongeveer 250 a 300watt per r9 280x kaart. Per kaart haal je ongeveer 700khash/s
Hoeveel kaarten zitten er in?
Hoeveel mine je in een maand?
Hoeveel heeft die set-up je gekost?

*edit*

sick

http://www.businessweek.com/article...ps-gear-computing-groups-competition-heats-up
He estimates his two fastest computers will earn him $150,000 each this year. “It takes up a lot of time, but I have no kids. I have no life. I have a cat.”
Dat is veel geld voor een $20.000 investering...

Daarom, ik wil nu instappen nu er nog geld aan te verdienen is.

Hoeveel kaarten zitten er in?
Hoeveel mine je in een maand?
Hoeveel heeft die set-up je gekost?

ja is lastig te zeggen. Koersen en difficulty veranderen teveel. Maar als ik ff naar nu kijken: dogecoin ongeveer 20$ per dag, dus 620$ per maand. Daar zijn de stroom kosten al af.

Ik heb alleen 2 stuks R9 280x kaarten hoeven kopen, de rest had ik al. Dus 290 euro per kaart

ja is lastig te zeggen. Koersen en difficulty veranderen teveel. Maar als ik ff naar nu kijken: dogecoin ongeveer 20$ per dag, dus 620$ per maand. Daar zijn de stroom kosten al af.

Ik heb alleen 2 stuks R9 280x kaarten hoeven kopen, de rest had ik al. Dus 290 euro per kaart
Dus na 1 maand sta je al break even dus..

Hoeveel dollar per maand is dat exclusief stroomkosten?

Ik ga deze week nog bestellen.

Man ik kan zo 10k aan watt trekken de hele dag als ik wil.

**** traden ik ga minen.

Laatst bewerkt:
Kan iemand voor mij uitrekenen wat het volgende oplevert per maand:

Opbrengst: 2 TH/s
Stroomverbruik: 1.650 watt

Edit: wat ik vreemd vind is dat ik bij Bitcoins bijv met de huidige difficulty etc $13,963.09 per maand earn, Litecoin 298.000 dollar en Dogecoin 385.000 dollar volgens verschillende calculators. 2 TH/s is toch 2.000.000 KH/s of gaat het daar fout?:P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven