- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is echt al wel twintig keer besproken in dit topic, vandaarHeb ik gelezen maar ik hoor liefst van een aantal gebruikers zelf wat zij het beste van wallets vinden en waar coins aan te kopen.

FBI gaat bitcoins veilen die in beslag zijn genomen tijdens oprollen silk road!
http://www.nutech.nl/internet/3677560/fbi-gaat-18-miljoen-euro-bitcoins-veilen.html
Denk dat fiat gaan beste optie is? Koers zal wel flink dalen?
Amerikaanse overheid heeft er nog eens 144.000 van Ross Ulbricht... Als ze die ook gaan verkopen zal de koers al helemaal onderuit gaangeen idee. Wel fijn dat ze ze gaan dumpen. Vind het maar niets dat die k*t amerikaanse overheid er zoveel hebben---> teveel invloed
of het veel gaat dalen weet ik niet. Ik handel nu ook niet echt actief. Wel continue mijnen en die alt coins naar btc omzetten. Niet naar fiat iig
Amerikaanse overheid heeft er nog eens 144.000 van Ross Ulbricht... Als ze die ook gaan verkopen zal de koers al helemaal onderuit gaan

lach meer weer rot met die mooncoins en die dogecoins. wat een gepump
en buiten dat handelen om draait de mijn nu 41$ per dag aan winst
Zat er hier nog iemand in de dogecoin? Je had in een dag je geld kunnen verdubbelen. Heb me pas net aangemeld bij cryptsy om evt daarin te kunnen traden, maar het is nogal een onoverzichtelijke en trage site dus denk dat het te risicovol is om korte trades mee te doen en het lijkt of de grote prijsstijging nu voorbij is.
Weet niet of doge met opzet gepumped wordt, reden van de prijsstijging van doge was volgens mij de hoeveelheid aandacht dat het kreeg vanwege dit nieuws: http://www.theguardian.com/technolo...-bobsled-team-raises-dogecoin-winter-olympics
Wordt tijd dat we op DBB onze eigen onzincoin gaan maken, karmacoin ofzo, hoe achterlijker hoe beter. Alles voor de financiele gains.
Stroomkosten dus al meegerekend, en je hebt je hardware dan al terugverdiend? Wat mine je nu en waarmee ?(edit: nvm zie dit al op vorige pagina staan) Hoeveel geld heb je in je miner gestoken?
Ben zelf nu ook serieus aan het overwegen een PC te kopen om te minen.

Ik handel na veel gezeik niet meer bij cryptsy. Ik doen nu alles bij bter.com
nog een weekje en dan is de hardware eruit en dit is idd al met de stroomkosten eraf.
Ik mijn nu met 2 stuks R9 280x kaarten die 730 khash/s per stuk doen. Heeft me 290 euro per stuk gekost. Dus bij elkaar 580 bij elkaar. Mijn oude 3d kaart heb ik nog kunnen verkopen voor 110. Dus mijn investering is 470 euro bij elkaar. Ik mijn ook nog met mijn laptop en daar haal ik nog 160 khash/s mee en dat is op stroom van het werk
Ik mijn afwisselend dogecoin, mooncoin en litecoin. Litecoin doe ik soms alleen voor de zekerheid (als ik bv op vakantie ben en niet makkelijk kan handelen)
Ok thanks voor de info.
Je gebruikt je CPU's nu nergens voor? Je zou ook nog eens XPM erbij kunnen minen. Is zelfs met mijn crappy laptop al winstgevend. Je kan bij XPM de hoeveelheid threads of cores die je wil gebruiken om mee te minen instellen, en dan laat je één core over zodat je de doge/moon/litecoin miner niet hindert.
Hoeveel zou je verdienen als je LTC mined? Ik ga er vanuit ga dat doge en mooncoin een tijdelijke hype zijn en dus op lange termijn niet zo winstgevend.