- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent nog een vroege instapper Rob, echt bijna niemand is nog bekend met bitcoin. Je moet echt 10-20 jaar vooruit denken, die bitcoin gaat nooit meer weg namelijkMja ik zit met een verhuizing in het vooruitzicht waardoor ik inclusief ga betalen. Had dit maanden geleden moeten doen. Maarja, dat is beetje bitcoin in een notendop voor mij haha.
Precies dit!Je bent nog een vroege instapper Rob, echt bijna niemand is nog bekend met bitcoin. Je moet echt 10-20 jaar vooruit denken, die bitcoin gaat nooit meer weg namelijk
Flickinger has spent more than $20,000 on these rigs and on a slower model that runs from the basement. They operate continuously, cranking out enough heat to warm the house and racking up $400 a month in electric bills.
He estimates his two fastest computers will earn him $150,000 each this year.
Carlson also operates what he says is North America’s largest Bitcoin mine, an array of Bitfury-designed rigs in a warehouse. Inside the facility, which is in the Pacific Northwest—he asks that the exact location remain undisclosed—row after row of Bitcoin computers sit on cheap metal racks he bought at Home Depot. Industrial fans on the floor keep the machines cool. Carlson says he generates 100 to 300 Bitcoins a day, and he’s hanging on to them because he believes their value will only increase.
Snap ik, daarom blijven investeren.Apfel je moet in je berekeningen wel rekening houden met de toenemende difficulty, eer jij 5 rigs hebt levert het dus al geen 10.000 meer op![]()
Als hij 200 btc per dag mined, met een waarde van €500 per bitcoin, dan pakt hij toch 100k per dag, 3M per maand?Zulke bedragen maken en niet willen cashen, zo gingen er ook genoeg nat rond 2000 tijdens de Dotcom bubble. Als hij de waarheid spreekt maakt hij tussen 200.000 en 650.000 euro per maand. Bruto dan wel omdat die ruimte ook geld kost maar met stijgende difficulty zal hij zijn eigen miners moeten bijplaatsen om dezelfde bedragen binnen te blijven halen. Kan je beter nu maar alvast cashen, al was het maar een gedeelte.
Snap ik, daarom blijven investeren.
---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Het traden is voor mij niet zo bijzonder meer, het minen geeft veel meer zekerheid op geld. Helemaal omdat je binnen een maand al je break even point hebt bereik dus dan al geen risico meer loopt op verlies.
---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------
Als hij 200 btc per dag mined, met een waarde van €500 per bitcoin, dan pakt hij toch 100k per dag, 3M per maand?
---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------
Als hier zo makkelijk geld mee te verdienen is, waarom zijn zo weinig mensen hier dan mee bezig?
Is er dan toch een adder onder het gras of is het voor velen gewoon te futuristisch en te moeilijk om te begrijpen/instappen?
Als hij 200 btc per dag mined, met een waarde van €500 per bitcoin, dan pakt hij toch 100k per dag, 3M per maand?
Als hier zo makkelijk geld mee te verdienen is, waarom zijn zo weinig mensen hier dan mee bezig?
Is er dan toch een adder onder het gras of is het voor velen gewoon te futuristisch en te moeilijk om te begrijpen/instappen?
valt allemaal wel mee.
blijf me kapot lachen om die mooncoins......
Ik ben er ff uit vanwege school.
Maar mined moon beter als doge?
Mine voorlopig nu via multipool. Die switched tussen moon en doge.
Misschien dat ik overstap na WDC