XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Gisteren 3 bitcoins gekocht. Benieuwd of het ooit nog wat zal opbrengen.

Ben al een tijdje niet meer met btc bezig maar volgens mij is het speculeren nu wel aardig over? prijs is vrij stabiel al de laatste 3 weken tussen 925-950, zijn er nog mensen hier die er nog serieus in handelen met redelijke profits?

ja dikke profits maar niet in bitcoin. paar dagen terug vooral in dogecoins en nu in mooncoins. Gisteren meerdere keren 100% gepakt in paar uur.

ja dikke profits maar niet in bitcoin. paar dagen terug vooral in dogecoins en nu in mooncoins. Gisteren meerdere keren 100% gepakt in paar uur.

In dogecoins vraag ik me alleen af of mensen ze ook kopen? In het begin enkele 10duizend gemined, maar niet echt meer naar gekeken

Wat maken jullie van de koers nu?

Heb gisteren BTC verkocht voor de 'crash' en toen goedkoper teruggekocht, lijkt nu redelijk stabiel. Zit nu flink te twijfelen of dit het juiste moment is om BTC tegen LTC te traden, want LTC is nu vrij goedkoop en zou kunnen herstellen ten opzichte van BTC.

Masters bedoel je dan met mine of vooral het daytrade?

daytraden met geminede coins.....dus zonder geld erin te stoppen....heerlijk handelen is dat. Ging echt heel hard. Nu is het ff rustig.

Mijn broertje heeft afgelopen 4 dagen 8 btc binnen gehaald :eek:

Wat is eigenlijk de oorzaak van die plotselinge drop?

ben sinds vandaag ook aan ´t minen, mooncoin van bit34

vanavond nog even optimizen voor m'n huidige kaart en dan kijken whatsup

FTC kreeg een flinke pump vandaag :). Van 0.00034 naar 0.00045. Heb ze allemaal maar verkocht, blijf gewoon ff bij de basis nu, BTC en LTC

had eigenlijk wel in moeten stappen gister met LTC/Eu, was net onder de 15 volgens mij, maar was niet echt in de gelegenheid 't in de gaten te houden.

Terug
Naar boven