AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

k*t zooi.

Had een shitload aan tips.

Vorig maand weg gedaan. Allemaal slechte berichten.
Nu staan ze 70x hoger en gaan naar cripsty :(
fuark

Zitten er hier mensen in DogeCoin?

Heb er in het begin heel wat gemined en voor de lol vastgehouden. Ze zijn sinds 3 Januari van 27 satoshi naar 180 gegaan, geinig om te zien hoe dat zo gaat.

Zit ook in doge.
Na de toevoeging op reddit is doge nu wel redelijk stabiel.

zit al vanaf het begin in doge, net als moon. Ik hamster nu ff een lading van doge omdat vanaf 14 feb de block reward halveert.

Laatst bewerkt:
zit al te twijfelen om een wat betere vidkaart te kopen, helaas paar maanden geleden de keuze gemaakt een nvidia te nemen omdat ik toen nog neits van dat minen afwist

zit al te twijfelen om een wat betere vidkaart te kopen, helaas paar maanden geleden de keuze gemaakt een nvidia te nemen omdat ik toen nog neits van dat minen afwist

Ik ben juist te weten gekomen over mining doordat ik een R9 290 gekocht had, daarvoor had ik er nog nooit van gehoord haha.

hee bitcoinfetisjisten, als bitcoin zo liquide is als jullie beweren, waarom vindt er dan momenteel amper arbitrage plaats?

zit al vanaf het begin in doge, net als moon. Ik hamster nu ff een lading van doge omdat vanaf 14 feb de block reward halveert.

Thnx voor de tip.
het mine gaat al niet bepaald snel van doge.

Heb vandaag wat Smart coins gemined. Nieuwe coin.

hee bitcoinfetisjisten, als bitcoin zo liquide is als jullie beweren, waarom vindt er dan momenteel amper arbitrage plaats?

hey bitcoinhater als je zo negatief over btc bent waarom blijf je jezelf dan hier herhalen.

ik heb die vraag hier nog nooit gesteld hoor. maar dat vraag ik me serieus af aangezien markten flink verschillen

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

en alsof jullie jezelf niet herhalen hier :roflol:

ltc/eu weer op 15,4

geen zin om echt veel te investeren atm, maar 2 eu per 15 eu winst is op zich wel nice ;p

Is het een vereiste om legale windows te gebruiken mbt het mine?

lol

Zat in dollars afgelopen nacht en had m'n buyorder voor BTC ingezet op 732, had gedacht dat dat ongeveer het volgende dieptepunt zou worden. Laagste dat ie kwam te staan: 732.129, en nu weer rond 750. :(

Ben trouwens rond aan het kijken naar een computer om te minen. Weet iemand welke variant van de r9 280x het beste is om te minen, of maakt dat nauwelijks uit? Keuze uit: Sapphire R9 280X € 261,99, MSI Radeon R9 280X € 269,- Asus Radeon R9 280X € 277,99, Club 3D radeon R9 280X € 259,-. En is het mogelijk om met 4 kaarten in een desktop kast te minen of wordt dat te heet? Weet ondertussen wel met welke configuratie dat mogelijk is, en dat laat nauwelijks ruimte tussen de kaarten over. Heb namelijk geen zin om een 'rig' te bouwen want ga de computer ook dagelijks gebruiken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven