AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Zat in dollars afgelopen nacht en had m'n buyorder voor BTC ingezet op 732, had gedacht dat dat ongeveer het volgende dieptepunt zou worden. Laagste dat ie kwam te staan: 732.129, en nu weer rond 750. :(

Ben trouwens rond aan het kijken naar een computer om te minen. Weet iemand welke variant van de r9 280x het beste is om te minen, of maakt dat nauwelijks uit? Keuze uit: Sapphire R9 280X € 261,99, MSI Radeon R9 280X € 269,- Asus Radeon R9 280X € 277,99, Club 3D radeon R9 280X € 259,-. En is het mogelijk om met 4 kaarten in een desktop kast te minen of wordt dat te heet? Weet ondertussen wel met welke configuratie dat mogelijk is, en dat laat nauwelijks ruimte tussen de kaarten over. Heb namelijk geen zin om een 'rig' te bouwen want ga de computer ook dagelijks gebruiken.

2 is zelfs te heet om de kast dicht te laten. met 4 moet je echt met risers gaan werken

wat denken julllie van ltc nu? hangt nu alweer een tijdje stabiel op 't zelfde punt

'k zoek een goed moment om in te stappen ;p

Ok, thanks. Dan ga ik maar voor 2. Wat zijn acceptabele temperaturen trouwens? Lees overal wat anders.

mooiste is lager als 80 maar das lastig. Ik heb kaarten van msi en de eerste 2 weken draaide de binnenste kaart op 98 en de buitenste op 85. Heb nu meer fannetjes eromheen geplaatst en nu worden ze 84 en 76

mooiste is lager als 80 maar das lastig. Ik heb kaarten van msi en de eerste 2 weken draaide de binnenste kaart op 98 en de buitenste op 85. Heb nu meer fannetjes eromheen geplaatst en nu worden ze 84 en 76

Haha wow,
Ik draai op 70 graden. Maarja dat is 1 kaart. Auto fan op max 75%. En mijn kast staat ook open aan 1 kant.
Als ik er een kaart bij zou prikken, dan zit er tussen beide kaarten, misschien 1 cm.
Niet bepaald lekker voor de warmte.

Haha wow,
Ik draai op 70 graden. Maarja dat is 1 kaart. Auto fan op max 75%. En mijn kast staat ook open aan 1 kant.
Als ik er een kaart bij zou prikken, dan zit er tussen beide kaarten, misschien 1 cm.
Niet bepaald lekker voor de warmte.

kunnen ze ook gewoon tegen hoor. Ze beginnen pas bij 100 graden terug te tunen. Maar beste is gewoon met risers plaatsen. Krijgen ze veel meer lucht

Werk nu een week met CGwatcher.

Werkt wel ideaal. Dom dat ik heb niet eerder heb geprobeerd. Hoef nou niet meer te kloten, als ik van pool wilt switche

Werk nu een week met CGwatcher.

Werkt wel ideaal. Dom dat ik heb niet eerder heb geprobeerd. Hoef nou niet meer te kloten, als ik van pool wilt switche

ik gebruik guiminer heb dat probleem ook niet idd. Heb gewoon allemaal tapjes met verschillende pools. Switch zo binnen een sec.

wanneer switch je van pool als k vragen mag

Je kan wel goed zien, wanneer de multipools overschakelen naar een coin zoals Lotto.
Die dondert dan direct van de top 3 ergens halverwege.
http://www.coinwarz.com/cryptocurrency

Doge blijft wel stabiel. Maar dat schiet niet op via een multipool.

Je kan wel goed zien, wanneer de multipools overschakelen naar een coin zoals Lotto.
Die dondert dan direct van de top 3 ergens halverwege.
http://www.coinwarz.com/cryptocurrency

Doge blijft wel stabiel. Maar dat schiet niet op via een multipool.

ik pak ook geen multipool. Ik pak gewoon een dogepool of een moonpool en daar switch ik heel af en toe tussen.

zit nu op dogehouse.com en mooncoinpool.com

Heb er veel meer gehad maar die waren niet altijd even stabiel tijden highload momenten.

ik pak ook geen multipool. Ik pak gewoon een dogepool of een moonpool en daar switch ik heel af en toe tussen.

zit nu op dogehouse.com en mooncoinpool.com

Heb er veel meer gehad maar die waren niet altijd even stabiel tijden highload momenten.

Thnx.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Als straks de diff omhoog gaat van doge, zullen vele miners overstappen op andere coins.
Ik blijf denk ik lekker bij lotto, straks komt daar genoeg hash power bij.

Thnx.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Als straks de diff omhoog gaat van doge, zullen vele miners overstappen op andere coins.
Ik blijf denk ik lekker bij lotto, straks komt daar genoeg hash power bij.

ga je meer kaarten kopen?

Dat ligt aan de ontwikkelingen van de markt.
Maar voorlopig niet.

Misschien als ik met risers, het buiten de case kan hangen. Maar die zijn ook niet zo gek lang.

Mijn gevoel zegt erger, dat er momenteel en in de toekomst zoveel miners bijkomen. Dat je echte serieuze efficiency systemen moet bouwen om er wat aan te verdienen.

Dat ligt aan de ontwikkelingen van de markt.
Maar voorlopig niet.

Misschien als ik met risers, het buiten de case kan hangen. Maar die zijn ook niet zo gek lang.

Mijn gevoel zegt erger, dat er momenteel en in de toekomst zoveel miners bijkomen. Dat je echte serieuze efficiency systemen moet bouwen om er wat aan te verdienen.

zou kunnen. Zit eraan te denken om er een 3e kaart bij te hangen. Is 270 euro en klaar.

Terug
Naar boven