- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
zou kunnen. Zit eraan te denken om er een 3e kaart bij te hangen. Is 270 euro en klaar.
Heb je een case of een krat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou kunnen. Zit eraan te denken om er een 3e kaart bij te hangen. Is 270 euro en klaar.
hier mijn mijn iig
![]()
![]()
![]()
en dat haal ik als de hoofd mijn en de laptop aan staan![]()
boykies, ik heb nu een nVidia 650TI in m'n pc zitten, maar das nou niet echt geschikt om te minen, echter gebruik ik deze pc ook nog voor zat andere dingen
is het mogelijk om er nog een AMD onder te hangen (dus een AMD en nVidia) om met de AMD te minen en de nVidia te gebruiken voor m'n andere shit (games e.d.)?
Nope.
SLI of Crossfire kun je alleen met zelfde merk.
Ik ben ook alweer een tijdje druk met minen en traden en ben toch wel tot de conclusie gekomen dat je de meeste winst pakt met een coin die net nieuw is.
Ook altcoins minen die niet op coinmarketcap staan leveren vaak veel meer op.
maakt t verder nog uit welke pool je mined (ivm aantal pool workers) of doet dat er niet toe?
I get that, maar maakt een pool op zich nog uit? of haal ik met dezelfde pc in elke pool hetzelfde resultaat?
jij stuurde me er net 1 (thx daarvoor) en ik had er zelf ook al een paar gevonden, maakt dat nog uit?
Heb nu men pc draaiende en ben nu begonnen met mine in een pool. Alleen is nu het finetune begonnen zit namelijk op 19,29kh/s per kaart wat 700+ zou kunnen worden.
Heb het idee dat men videokaarten niet vollebak gaan
Mijn setup is 2x R9 280x sapphire toxic
. deze vind je in je cuminer.exe map.Zit wel een beetje verschil in.
Een pool, waar enkele miners werken zou ik links laten liggen. Dan kan je zien bij de pool stats.
De rest is een afweging. Bij pools waar 1000 miners werken, vinden snel een blok. Maar jouw aandeel in het gevonden blok is klein. Pools waar minder miners werken, vinden minder snel een blok. Maar jouw aandeel in het gevonden blok is groter.
Ik denk dat je het beste kan bij een multpool, deze schaken automatische over naar de meeste profitable coin.
http://www.multipool.us/index.php
Dan heb je nog middlecoin, welke automatisch uitbetaald in btc
http://www.middlecoin.com/
Als ben ik daar geen voorstander van. Ik zie liever realtime mijn coin balans, zoals bij bij multipool.
---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------
Heb 1 r9 280x en haal 710
Je moet makkelijk 1400 kh's halen.
Post even je config file. deze vind je in je cuminer.exe map.
Ik weet niet of je met config file die batch file bedoelt?
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
C:\Users\troj\Desktop\cgminer\cgminer.exe
--scrypt -o stratum+tcp://dogeu.nut2pools.com:5585 -u -p
--scrypt -o stratum+tcp://dogus.nut2pools.com:5585 -u -p
--scrypt -g 2 --w 256 -I 13 --lookup-gap 2 --thread-concurrency 8192 --gpu-engine 1090 --gpu-memclock 1500
}
],
"api-allow" : "W:127.0.0.1",
"api-listen" : true,
"api-mcast-port" : "4028",
"api-port" : "4028",
"expiry" : "120",
"hotplug" : "5",
"kernel-path" : "/usr/local/bin",
"log" : "5",
"queue" : "1",
"scan-time" : "30",
"scrypt" : true,
"shares" : "0",
"auto-fan" : true,
"gpu-threads" : "2",
"gpu-dyninterval" : "7",
"gpu-engine" : "0-0",
"gpu-fan" : "0-75",
"gpu-platform" : "0",
"gpu-memclock" : "0",
"gpu-memdiff" : "0",
"gpu-powertune" : "20",
"gpu-vddc" : "0.000",
"intensity" : "13",
"temp-target" : "71",
"temp-overheat" : "80",
"temp-cutoff" : "78",
"temp-hysteresis" : "3",
"vectors" : "1",
"worksize" : "256",
"lookup-gap" : "2",
"shaders" : "2",
"thread-concurrency" : "8192",
"no-pool-disable" : true

Ik heb mijn engine clock op 1030 staan.
Config bestand kan je creeren in cuminer.exe. Door op S(settings) te drukken en vervolgens W(write to config file) en vervolgens een enter geven.
Code:} ], "api-allow" : "W:127.0.0.1", "api-listen" : true, "api-mcast-port" : "4028", "api-port" : "4028", "expiry" : "120", "hotplug" : "5", "kernel-path" : "/usr/local/bin", "log" : "5", "queue" : "1", "scan-time" : "30", "scrypt" : true, "shares" : "0", "auto-fan" : true, "gpu-threads" : "2", "gpu-dyninterval" : "7", "gpu-engine" : "0-0", "gpu-fan" : "0-75", "gpu-platform" : "0", "gpu-memclock" : "0", "gpu-memdiff" : "0", "gpu-powertune" : "20", "gpu-vddc" : "0.000", "intensity" : "13", "temp-target" : "71", "temp-overheat" : "80", "temp-cutoff" : "78", "temp-hysteresis" : "3", "vectors" : "1", "worksize" : "256", "lookup-gap" : "2", "shaders" : "2", "thread-concurrency" : "8192", "no-pool-disable" : true