AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

iemand had hier ook eens een site gepost waar je je profit op kon checken, ook met evt andere vid kaarten enzo

kan hem hier alleen niet meer vinden, iemand tips? ben wel benieuwd wat het me nu op gaat leveren mocht ik dit serieus gaan doen

heb OP trouwens gelezen, maar das alleen voor de betreffende coins

Laatst bewerkt:
Bitcoin al een maand stabiel :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke hier weet ik nog niks vanaf wat betreft die condfig file.
Btw de fan van mijn voeding draait niet, of gaat die pas draaien als die video kaarte vollw bak gaan draaien? Is nieuwe voeding

Als je de fan van je voeding bedoelt, deze gaat pas draaien als full power trekt en de boel warm wordt.

De fan van je videokaart draait neem ik aan toch wel?

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

iemand had hier ook eens een site gepost waar je je profit op kon checken, ook met evt andere vid kaarten enzo

kan hem hier alleen niet meer vinden, iemand tips? ben wel benieuwd wat het me nu op gaat leveren mocht ik dit serieus gaan doen

heb OP trouwens gelezen, maar das alleen voor de betreffende coins

http://www.coinwarz.com/cryptocurrency ?

Oké bedankt z1000

ben nu doges aan het binnenhalen met die multipool, had ook nog iets van 5k moonconis op die andere gemined

ben benieuwd of 'k op den duur iets ga verdienen, binnenkort maar is beetje rondspeuren naar een leuk kaartje

XFX HD7970 €229,- al wel een aardig kaartje volgens mij

niet al te gekke investering gelijk

zou 15 dollar per dag opleveren ofzo?

Laatst bewerkt:
Hoe komt het dat als ik cgminer wil downloaden van: [Link niet meer beschikbaar] er alleen maar .tar en .bz2 files staan. Als ik deze uitpak dan staat er geen cgminer.exe in de map..

ik heb gewoon een .bat file in die map gezet, dat was gneoeg

Ja ik ook, maar als ik dan wil gaan werken met cgwatcher dan moet ik de .exe file hebben.

ik heb er overigens wel een exe file tussen staan

ben nu nog op school. maar zoeken eve op google how to install cgwachter. en cgminer.

btc gaat gepompt worden!!!!

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

all aboard, in china gaan ze compleet los op btc china!!!!

Het hele idee dat er een pump komt zorgt voor de pump

Pump bleef uit.
Pump heeft altijd een dump als gevolg.

Ik wil ook minen, snap alleen geen **** van pc's

Heb wel centjes om het één en ander aan te schaffen..

Terug
Naar boven