AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

schiet allemaal nog niet echt op met die ultracoin of wel?

nope. Alleen solo mining werkt.

k hou et nog ff in de gaten en anders laat k vannacht gewoon weer doges aan

zit ook met die k*t cgminer, want nvidia kaart

k hou et nog ff in de gaten en anders laat k vannacht gewoon weer doges aan

zit ook met die k*t cgminer, want nvidia kaart

laat maat lopen die ultracoin. Word niets meer. Kunst is om eerste paar min na launch te kunnen minen daarna schiet het al niet meer op.

sowieso dood aan die devs van ultracoin, heb een hoop slechte launches mee gemaakt maar deze spande wel de kroon......

laat maat lopen die ultracoin. Word niets meer. Kunst is om eerste paar min na launch te kunnen minen daarna schiet het al niet meer op.

sowieso dood aan die devs van ultracoin, heb een hoop slechte launches mee gemaakt maar deze spande wel de kroon......

Weer opzoek naar een nieuwe

---------- Toegevoegd 2 February 2014 om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 February 2014 om 23:10 ----------

Hd 9750 nu voor 200 euro op alternate.

Hmmmzz

is het instellen van de juiste conf voor zo´n kaart nog lastig of stelt dat verder geen hol voor?

easy. Google er maar op:)

Waarom minen jullie veel op doge?

Doge gaat niet best

Ja daarom vroeg ik dat ook, aangezien ik veel lees dat doge niet top schijnt te zijn...

Wat minen jullie en kunnen jullie dat ook onderbouwen.

Wat harken jullie binnen per dag met wat voor khs?

Veel hebben Doge bij mining op auto sell gezet.
Vrij dom. Niet goed voor de prijs

Ja daarom vroeg ik dat ook, aangezien ik veel lees dat doge niet top schijnt te zijn...

Wat minen jullie en kunnen jullie dat ook onderbouwen.

Wat harken jullie binnen per dag met wat voor khs?

kijk nou gewoon ff op coinwarz.......zie je alles in 1 oogopslag...

Lol ik vraag gewoon naar jullie mening. Waarom jullie voor een bepaalde coin kiezen, coinwarz veranderd constant. Ben ook gewoon benieuwd waar er hier mee word gemined.

Lol ik vraag gewoon naar jullie mening. Waarom jullie voor een bepaalde coin kiezen, coinwarz veranderd constant. Ben ook gewoon benieuwd waar er hier mee word gemined.

Kies een stabiele coin, welke redelijk hoog staat. En niet continue onderhevig is aan profit switch van multipools.
Of mine bij een multipool

Ik mine nu een paar dagen hier:
https://coinex.pw/mining/pools

Werkt prima. Resultaat is prima. En je kan het direct verkopen. Prima dus om mee te beginnen;)

als je daar had gekeken had je gezien dat doge by far de stabielste optie is

you miss the moon pump. gaat weer heerlijk afgelopen uur

Laatst bewerkt:
Doge nu weer +20%

en nu weer -2%

Laatst bewerkt:
Vertcoin gaat lekker. Gisteren +400%

Flinke breakout naar beneden momenteel wel op btc

Zijn je coins bij btc-e nog wel veilig dan?

Irritant dat al die landen er een stokje voor proberen te steken... Uiteindelijk zal het toch nauwelijks helpen

Ik zie dit voornamelijk weer als een mooi instapmoment straks

Terug
Naar boven