MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Ja via internet zeker?

Ik wil contant kunnen betalen

:roflol: waarom

Vind ik leuk

mijn mine staat ergens in dit topic, maar het was ooit een case. Eigenlijk is het alleen nog maar een geraamte. Maar die 3e kaart zou gewoon op pcie 1x slot komen met een powered riser. Hang ik em er boven. iig lange riser kopen ivm de warmte

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

hier. Maar hij ligt nu en er is veel meer uitgesloopt en veel meer fannetjes op andere plekken als op de foto

Dan heb je ook een zwaardere power supply nodig, alleen de drie r9 280 kaarten trekken al zo'n 750 watt.

Ben zelf nu een idioot goede computer aan het samenstellen, wordt de eerste computer die ik ga bouwen dus ben me nu verrekte goed in aan het lezen. Ga er niet eens vanuit dat ik het terug verdien maar zie het als een PC kopen met flinke korting.

Dan heb je ook een zwaardere power supply nodig, alleen de drie r9 280 kaarten trekken al zo'n 750 watt.

Ben zelf nu een idioot goede computer aan het samenstellen, wordt de eerste computer die ik ga bouwen dus ben me nu verrekte goed in aan het lezen. Ga er niet eens vanuit dat ik het terug verdien maar zie het als een PC kopen met flinke korting.

ja heb hier ook nog een 500w voeding liggen. Moet ff kijken hoe of wat. Heb iig die riser besteld zodat ik ff met een oude kaart dat pcie 1x slot kan testen. Daarna beslis ik wat ik ga doen. Misschien 1 270x kaart erbij kopen. Weet nog niet

Over 8 uur, release van Ultracoin.

heb ook ff ingeschreven op greekpool

Bijna nog r7 270x besteld vandaag.
Maar iets in mij zegt, dat het niet verstandig is :P

hoezo niet

Omdat er nu al USB miners zijn (weer de juiste benaming niet). Deze worden sterk door ontwikkeld de komende tijd, net als bij bij bitcoin.

oke oke, ergens info?

ben wel benieuwd eigenlijk

las het op tweakers in een topic

Terug
Naar boven