AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Zijn je coins bij btc-e nog wel veilig dan?

Irritant dat al die landen er een stokje voor proberen te steken... Uiteindelijk zal het toch nauwelijks helpen

Ik zie dit voornamelijk weer als een mooi instapmoment straks

Durf dat niet te zeggen. Maar veel mensen zullen ongetwijfeld de zelfde gedachten hebben.
Btc-e, oprichters zijn niet bekend. En is gevestigd Kazachstan, geloof ik

Ik haal ze er toch maar af denk ik. Trade er echt nooit mee. Alhoewel dit wel een leuke was geweest als ik het nieuws wat eerder had gehoord

Mooi klote, was van plan om vandaag alles te verkopen bij bitonic, gisteren ingekocjt op 585:mad:

is het nu nog rendabel om een 30 ghs asic te kopen om btc te minen?
wat zou dit opleveren ongeveer ?

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

is het nu nog rendabel om een 30 ghs asic te kopen om btc te minen?
wat zou dit opleveren ongeveer ?

ben blij dat ik mn 0,315 btc dinsdag van btc-e af heb gehaald en heb laten uitbetalen bij bitonic:D

Zit eraan te denken om wat btc bij te kopen via bittonic nu de koers laag staat.

Ik zie de bitcoin, over een jaar gezien echt wel hoger staan als nu.

LTC op 13,5. Denk dat ik maar een paar ga kopen.

BTC-e is momenteel niet beschikbaar...

denk dat het einde nabij is als al die exchanges steeds offline gaan

Werkt weer, weet niet zeker of het nu aan de site of aan mn eigen verbinding lag.

BTC-e klapte even door naar 102$, waarschijnlijk een fout, had helaas geen buy order in staan. Zit gelukkig al een tijdje in USD en wacht nu even af hoe ver het door crasht.

Mt Gox heeft waarschijnlijk zelf fouten gemaakt en claimt nu dat het aan de bitcoin zelf ligt. Vandaar de enorme paniek.

haha wtf is dit

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

haha wtf is dit,van 658 naar 609 weer

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

gaat lekker

denk dat het einde nabij is als al die exchanges steeds offline gaan

Mt. Gox is nooit betrouwbaar geweest, des te vreemder dat mensen nog steeds via die exchange bleven handelen.

BTC-E zal nu in de problemen komen door de toevloed aan nieuwe gebruikers die via BTC-E willen traden.

Een groot handelsplatform als de AEX en zelfs de DOW heeft ook wel eens plat gelegen. Niet zoals als die bitcoin exchanges maar geen enkele van de Bitcoin exchanges lijkt ook maar enigszins voorbereid te zijn op grote toename in handelsvolume.

Terug
Naar boven