MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Wou inkopen rond 570, in die paar seconden tijd dat ik m'n buyorder had ingezet stond het alweer op 610 dus toen snel daarop ingekocht. Nu 650. Gaat echt retarded hard dit. Onhandig ook dat BTC-e pas als je F5 hebt gedrukt of om de zoveel tijd de prijzen veranderd in plaats van dat het 'live' is.

Werkt weer, weet niet zeker of het nu aan de site of aan mn eigen verbinding lag.

Had gisteren ook bijna de hele dag gekloot met btc-e. Site ligt er vaak uit of is traag. Mt Gox is uiteraard nog erger vanwege andere problemen. Er moet echt eens een betere exchange komen, waar je dan ook kan short-sellen en een stoploss kan inzetten etc.

BTC-e klapte even door naar 102$, waarschijnlijk een fout, had helaas geen buy order in staan. Zit gelukkig al een tijdje in USD en wacht nu even af hoe ver het door crasht.

Mt Gox heeft waarschijnlijk zelf fouten gemaakt en claimt nu dat het aan de bitcoin zelf ligt. Vandaar de enorme paniek.

gaat nu verhaal rond dat dat een grote drugs dealer was die panniekte.......:D

Blij dat ik voor de verandering eens aanwezig was bij een dip. Weg @ 680 en weer all-in op $559.
Wel even bizar zo'n 102 flash, je zou maar een toevallige order hebben staan. :D

Op welke Exchanges zijn julllie nu actief?

Net helaas pas thuis van werk.

Ingekocht op 670.

0.4 bijgekocht :)

Op welke Exchanges zijn julllie nu actief?

Eigenlijk alleen BTC-e om te handelen. En ben nu net begonnen met minen en ga BTer gebruiken om m'n dogecoins te verkopen.

Op een of andere manier herkent CGminer m'n grafische kaart niet, dus gebruik nu GUIminer maar haal daarmee maar 611 khash op een R9 280x. Wordt nog ff prutsen om het aan de praat te krijgen denk ik. Iemand hier ook dit soort problemen gehad en op kunnen lossen?

Iemand hier trouwens ervaring met middlecoin (http://www.middlecoin.com/)?

Eigenlijk alleen BTC-e om te handelen. En ben nu net begonnen met minen en ga BTer gebruiken om m'n dogecoins te verkopen.

Op een of andere manier herkent CGminer m'n grafische kaart niet, dus gebruik nu GUIminer maar haal daarmee maar 611 khash op een R9 280x. Wordt nog ff prutsen om het aan de praat te krijgen denk ik. Iemand hier ook dit soort problemen gehad en op kunnen lossen?

Iemand hier trouwens ervaring met middlecoin (http://www.middlecoin.com/)?

Middlecoin sucks

Beter pak je dan deze
[Link niet meer beschikbaar]

Betere profits.

En je, kaart moet wel 700 kunnen halen.

Middlecoin sucks

Beter pak je dan deze
[Link niet meer beschikbaar]

Betere profits.

En je, kaart moet wel 700 kunnen halen.

Ok, thanks man.

En dat m'n kaart 700-740 moet kunnen halen weet ik, maar met GUIminer schijn je sowieso slechtere prestaties te hebben dan met CGminer. Valt nog wat in te optimaliseren qua settings, maar ik ga dus eerst CGminer aan de praat proberen te krijgen.

Kaartenpakhuis begint in elkaar te storten of als je positief ingesteld bent is dit een mooi koopmoment.

Kaartenpakhuis begint in elkaar te storten of als je positief ingesteld bent is dit een mooi koopmoment.
Daling van 20% trek ik mn wenkbrauwen niet eens van op bij BTC. Vind 'kaartenpakhuis in elkaar storten' dan ook wel een erg grote term. Twee maand terug zakte die nog van €860 naar €330 en steeg weer terug naar €860 in anderhalve week tijd.

Veel reacties die ik nu lees over deze aanvallen op het BTC-netwerk zeggen dat dit een mooie test is. En als je eerlijk bent doorstaat BTC het ook allemaal goed, zal er alleen maar sterker uitkomen

Mocht de koers nog verder zakken richting €350 dan ga ik ook zeker bijkopen.

op welke exchange ben jij dan nog vooral actief daster?

Daling van 20% trek ik mn wenkbrauwen niet eens van op bij BTC. Vind 'kaartenpakhuis in elkaar storten' dan ook wel een erg grote term. Twee maand terug zakte die nog van €860 naar €330 en steeg weer terug naar €860 in anderhalve week tijd.

Veel reacties die ik nu lees over deze aanvallen op het BTC-netwerk zeggen dat dit een mooie test is. En als je eerlijk bent doorstaat BTC het ook allemaal goed, zal er alleen maar sterker uitkomen

Mocht de koers nog verder zakken richting €350 dan ga ik ook zeker bijkopen.

Exchanges die de boel dicht gooien, oude exploits die opduiken, regeringen die Bitcoin handel verbiden, DDoS-attacks. Inderdaad weinig aan de hand, gewoon een griepje.

op welke exchange ben jij dan nog vooral actief daster?
Heb al mn coins in offline wallets staan. Geen plannen om te traden vooralsnog

Exchanges die de boel dicht gooien, oude exploits die opduiken, regeringen die Bitcoin handel verbiden, DDoS-attacks. Inderdaad weinig aan de hand, gewoon een griepje.
Ja zou wel mooi zijn als er een exchange opgezet zou worden door een professionele speler. Maar zie dit wel nog steeds als kinderziektes, alle bitcoins zijn in principe toch gewoon veilig. Maak me in ieder geval geen zorgen over het geld dat ik in bitcoin heb zitten.

die honden blijven iig uber!!!!

Smartcoin doen het elke dag nog lekker. Helaas flink gedropt in prijs.

weet iig nog niet wat ik ga mijnen nadat de blockreward van de honden morgen gaat halveren. Mijn nu trouwens met 3 stuks r9 280x kaarten. Heb nog power voor een 270x kaart. Misschien ook nog ff halen.

weet iig nog niet wat ik ga mijnen nadat de blockreward van de honden morgen gaat halveren. Mijn nu trouwens met 3 stuks r9 280x kaarten. Heb nog power voor een 270x kaart. Misschien ook nog ff halen.

Teveel keuzes.
Lastig om de juiste keuze te maken.

Teveel keuzes.
Lastig om de juiste keuze te maken.

ja, misschien tagcoin.

mha63l.jpg

3e kaart hangt met 2 touwtjes aan de trap......:D

Terug
Naar boven