AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

haha lol

Krijg ondertussen maximaal 740 Khash uit m'n grafische kaart met GUIminer, maar dan zit ik rond de 82-84 graden en krijg allemaal artefacts op m'n scherm. Denk als ik dat blijf doen dat ik hem over een week weg kan gooien.

In CGminer haal ik 710 maar blijf dan tussen de 75-78 graden, met heel af en toe een artefact, dus dat gebruik ik nu. Weet niet of die artefacts tijdens het minen normaal zijn? Heb er bij normaal gebruik geen last van.
Als ik toevallig een slechte kaart heb kan ik hem ook niet ruilen, want ik had de laatste die er op voorraad was.

Fijne koers weer trouwens. Gaat waarschijnlijk zo door totdat Gox op 0 staat.

3e kaart hangt met 2 touwtjes aan de trap......:D

Haha, nice!

Iedereen is nu gewoon wat van die nieuwe altcoins aant minen in de hoop dat ze wat waard worden als je er een paar K hebt?

Wil dat wat? Meeste van die coins dat gaat toch nergens heen?

Minen vind ik één ding. Vraag me af wat voor mensen er gek genoeg zijn om die dingen daadwerkelijk te kopen. Meeste gaat inderdaad nergens heen. Sommigen hebben wel redelijke achterban

Ik mine nu dogecoin puur omdat het meer oplevert, verwacht niet dat het buiten het internet werkelijk ergens heen gaat. Qua market cap begint het wel flink groot te worden. Hou ze voorlopig nog wel aan omdat ik met de halvering van de block reward verwacht dat ze omhoog gaan.
Ik ben van plan gewoon te minen wat stabiel veel oplevert in bitcoins of euro's/dollars, en daar dan het grootste deel van te verkopen, en een klein deel te houden, just in case.

Tot nu toe slechte ervaring met die pools die wisselen van wat er gemined wordt en uitbetalen in bitcoin, veel te veel rejects en daarmee minder opbrengsten.

Alt coins is gewoon, geld verdienen met mine.
Alt coins hebben totaal geen toekomst.

Een deel van het vermogen wat in btc zit, verschuift naar de alt coins.

Aardige crash weer. Heb verkocht op 620, nu ff afwachten.

lol, gaat wel lekker met die bitcoin :P
Kijk over een half jaar wel weer hoe het gaat.

Nice. Open m'n plus500 app net, blijkt dat ie niet meer automatisch orders sluit elke avond 01:00.
Sell order van paar dagen terug sta ik toch bijna €70 mee in de plus nu :-)

Alt coins is gewoon, geld verdienen met mine.
Alt coins hebben totaal geen toekomst.

Een deel van het vermogen wat in btc zit, verschuift naar de alt coins.

idd dit dus. Ik heb paar dagen terug net weer 500 euro uit laten betalen van het mijnen en post dit bericht van uit een lastminute winstersport in oostenrijk.........juist betaald met die 500 euro :D

t*ring btc, had gister wat bijgekocht omdat ik een stijging had verwacht :(

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

edit: zie dat het weer een beetje aantrekt. Hoop dat het weer naar 800 dollar per btc gaat.

idd dit dus. Ik heb paar dagen terug net weer 500 euro uit laten betalen van het mijnen en post dit bericht van uit een lastminute winstersport in oostenrijk.........juist betaald met die 500 euro :D

Maar je mined toch gewoon shitcoin? Wie betaald daarvoor? Heeft die coin wel waarde dan?

Waarde bitcoin keldert door softwareprobleem

Een mogelijke fout in de software achter de bitcoin heeft ervoor gezorgd dat de waarde van de virtuele munt naar een dieptepunt is gedaald.

Het handelsplatform Mt.Gox waarschuwt dat de ontwerpfout het mogelijk maakt om via het betaalsysteem te knoeien met transacties. Het platform heeft de handel in bitcoins tot nader order stilgelegd en doet onderzoek naar 'ongewone activiteiten' die de afgelopen weken aan het licht zijn gekomen.
De koers van de bitcoin kelderde vandaag naar een dieptepunt van rond de 370 euro. Daarna krabbelde hij op tot circa 460 euro. Vrijdag werd nog rond de 700 euro voor de munt betaald.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/waarde-bitcoin-keldert-door-softwareprobleem

---------------------------------------------------------------

Als er echt een fout in zit, is de bubbel geklapt.

Haha, 10 februari.. 4 dagen is een eeuwigheid in BTC.

Laatst bewerkt:
Waarde bitcoin keldert door softwareprobleem

Een mogelijke fout in de software achter de bitcoin heeft ervoor gezorgd dat de waarde van de virtuele munt naar een dieptepunt is gedaald.

Het handelsplatform Mt.Gox waarschuwt dat de ontwerpfout het mogelijk maakt om via het betaalsysteem te knoeien met transacties. Het platform heeft de handel in bitcoins tot nader order stilgelegd en doet onderzoek naar 'ongewone activiteiten' die de afgelopen weken aan het licht zijn gekomen.
De koers van de bitcoin kelderde vandaag naar een dieptepunt van rond de 370 euro. Daarna krabbelde hij op tot circa 460 euro. Vrijdag werd nog rond de 700 euro voor de munt betaald.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/waarde-bitcoin-keldert-door-softwareprobleem

---------------------------------------------------------------

Als er echt een fout in zit, is de bubbel geklapt.

http://www.extremetech.com/extreme/176341-mt-gox-tries-to-pin-its-own-incompetence-on-bitcoin-bug

Ze quoten de prijs van mt Gox, die staat ondertussen zo'n 200 dollar lager dan de andere exchanges omdat je daar geen geld of coins kan withdrawen. Schijnt dat Gox zelf met outdated software werken waardoor er een 'bug' te exploiten is terwijl dat bij andere exchanges niet kan.

Een bitcoin is nu zo'n 640 dollar waard, dus valt opzich nog mee met hoe ver het effectief gezien gecrashed is. Developers zijn ondertussen de 'bug' aan het fixen zodat zelfs met de outdated software van mt Gox er geen bug meer valt te exploiten.

Helaas geen winst kunnen pakken gisteren toen het omlaag schoot tot 500, te onhandig gehandeld.

Ik mine nu trouwens VertCoin (http://www.coinwarz.com/calculators/vertcoin-mining-calculator/), is een aangepaste versie van scrypt mining, ongeveer 2 keer zoveel profits als welke andere scryptcoin dan ook op dit moment. Je haalt ongeveer 50% van je gebruikelijk hashrate, dus je moet daarmee rekenen in coinwarz.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven