AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Maar je mined toch gewoon shitcoin? Wie betaald daarvoor? Heeft die coin wel waarde dan?

dogecoin is geen shitcoin. En een maand terug mooncoin bij de launch gemined.....heeft me ook aardig wat op geleverd.

maar zeker die dogecoin moet je je maar eens in inlezen, ik zie het nog wel gebeuren dat die ooit groter word als btc

oh en die doges verkoop ik gewoon voor btc op 1 van de 6 a 7 trading places waar dat nu kan en dan verkoop ik mijn btc weer voor euro's

http://www.extremetech.com/extreme/176341-mt-gox-tries-to-pin-its-own-incompetence-on-bitcoin-bug

Ze quoten de prijs van mt Gox, die staat ondertussen zo'n 200 dollar lager dan de andere exchanges omdat je daar geen geld of coins kan withdrawen. Schijnt dat Gox zelf met outdated software werken waardoor er een 'bug' te exploiten is terwijl dat bij andere exchanges niet kan.

Een bitcoin is nu zo'n 640 dollar waard, dus valt opzich nog mee met hoe ver het effectief gezien gecrashed is. Developers zijn ondertussen de 'bug' aan het fixen zodat zelfs met de outdated software van mt Gox er geen bug meer valt te exploiten.

Helaas geen winst kunnen pakken gisteren toen het omlaag schoot tot 500, te onhandig gehandeld.

Ik mine nu trouwens VertCoin (http://www.coinwarz.com/calculators/vertcoin-mining-calculator/), is een aangepaste versie van scrypt mining, ongeveer 2 keer zoveel profits als welke andere scryptcoin dan ook op dit moment. Je haalt ongeveer 50% van je gebruikelijk hashrate, dus je moet daarmee rekenen in coinwarz.

Krijg alleen maar rejects:(

Haha echt lachwekkend dat ze bitcoins willen gaan aanpakken.. Die slag gaan ze alvast verliezen.

En alsof het ook maar iets helpt biljetten van €500 uit te bannen. De criminelen stappen wel over naar €200, wat een onzin weer.
Alsof er in de VS minder criminaliteit is omdat ze daar hooguit briefjes van $100 hebben :roflol:

Ze zouden het juist als een voordeel moeten zien. Als volgens hen al de biljetten van €500 crimineel zijn weet je gelijk of je met een crimineel te maken hebt als die een stapel 500'tjes op zak heeft.

Ik ben echt een fakking faalbaas met die coins :roflol:

Denk ze weer eens goed te kopen voor 13,50 euro. Direct daarna droppen ze lekker door.

Gekocht voor 23e. Verkocht voor 18e ofzo. Toen ging 100e al naar 65 ofzo, door nog wat frikandelcoin er bij te vernken. Nu dropt het lekker door. Mijn centen zijn iig zeker naar de maan. Nu LTC nog.

Ik ben echt een fakking faalbaas met die coins :roflol:

Denk ze weer eens goed te kopen voor 13,50 euro. Direct daarna droppen ze lekker door.

Gekocht voor 23e. Verkocht voor 18e ofzo. Toen ging 100e al naar 65 ofzo, door nog wat frikandelcoin er bij te vernken. Nu dropt het lekker door. Mijn centen zijn iig zeker naar de maan. Nu LTC nog.

:roflol::roflol::roflol:
Waar zijn die Uni skills van je Rob.

• Like
Waarderingen: Vonk
Voor op de lange termijn te investeren zouden dogecoins en Litecoins het beste zijn dan als
ik de laatse paginas hier lees??

Welke Offline wallet gebruik ik best, zijn die allemaal te vertrouwen?

Laatst bewerkt:
Voor op de lange termijn te investeren zouden dogecoins en Litecoins het beste zijn dan als
ik de laatse paginas hier lees??

Welke Offline wallet gebruik ik best, zijn die allemaal te vertrouwen?
Multibit is wel goede offline wallet voor bitcoin. Blockchain wordt gestreamd dus die hoef je niet elke keer te downloaden.

Voor litecoin zou ik gewoon de officiele van de litecoin website nemen. Al zijn er ook wel een aantal in de maak die de blockchain streamen

Waarom hoor ik niemand over de koers zaniken dan.

Afgeklommen naar €405 op btc-e!

Bij €350 ga ik bijkopen

Waarom hoor ik niemand over de koers zaniken dan.

Omdat ik precies op het dieptepunt heb ingekocht :)

Was niet moeilijk om in te schatten nu wanneer dat dieptepunt ging vallen. Eerst een matig nieuwsbericht uit mt gox, dus dat was tijd om te verkopen. Vervolgens steeds geen tekenen van echt herstel. Er werdt op mt gox uiteindelijk langzaam een wall weggegeten op 110, daarna werd duidelijk dat ie onder de 100 uit zou komen en dat zou dan weer een panicsell met daarna een panic buy opleveren, dus toen ingekocht.

Mining profits zien er nu wel karig uit.

Als mt gox vandaag niet met een goed bericht komt, dan waarschijnlijk in het weekend ook niet en dan zakt het weer wat verder in.

Laatst bewerkt:
ja gaat niet hard nu. Ach zolang ik iig 5 euro per dag binnen krijg en mijn huis niet hoef te stoken draait ie gewoon door

Inderdaad, merk het ook dat ik gewoon de verwarming niet aan hoef te zetten. Denk dat ik er niets van terug zie op de stroomrekening. Maar als de mining profits niet consequent hoger komen te liggen dan komt er bij mij nooit een 2e grafische kaart in. Zie het over een maand of 2 wel gebeuren dat het gewoon niets meer oplevert, dus heb de boot wat dat betreft wel gemist. Wat mine je nu trouwens?

Ik mine vandaag alleen ff XPM, zit vandaag thuis en ga voor 5 dollar niet een hele dag in die herrie zitten. Edit: Nevermind, heb instellingen gevonden waarbij ik met lagere snelheid geen herrie heb, mine Vertcoin erbij op halve capaciteit. Levert nu ook nog maar net een paar dubbeltjes meer op dan andere scryptcoins.

Heb trouwens echt een enorm vage kaart, moet compleet andere parameters gebruiken dan wat iedereen aanraadt om er goede snelheid mee te halen. Krijg er nu 710 KH/s stabiel uit, en 720 tot 770 max maar dan crasht de boel om het halfuur.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, merk het ook dat ik gewoon de verwarming niet aan hoef te zetten. Denk dat ik er niets van terug zie op de stroomrekening. Maar als de mining profits niet consequent hoger komen te liggen dan komt er bij mij nooit een 2e grafische kaart in. Zie het over een maand of 2 wel gebeuren dat het gewoon niets meer oplevert, dus heb de boot wat dat betreft wel gemist. Wat mine je nu trouwens?

Ik mine vandaag alleen ff XPM, zit vandaag thuis en ga voor 5 dollar niet een hele dag in die herrie zitten. Edit: Nevermind, heb instellingen gevonden waarbij ik met lagere snelheid geen herrie heb, mine Vertcoin erbij op halve capaciteit. Levert nu ook nog maar net een paar dubbeltjes meer op dan andere scryptcoins.

Heb trouwens echt een enorm vage kaart, moet compleet andere parameters gebruiken dan wat iedereen aanraadt om er goede snelheid mee te halen. Krijg er nu 710 KH/s stabiel uit, en 720 tot 770 max maar dan crasht de boel om het halfuur.

mine nog steeds doge.

Nu de moment om litecoins te kopen, ik ben nieuw met dit soort dingen??

Nu kopen is eigenlijk alweer te laat.. iig voor BTC. LTC vind ik sowieso een k*tcoin..!

het is me iig ook gelukt de bios van me kaarten te flashen en draai nu stabiel op 960mV. Scheelt een bak stroom en hitte.

Terug
Naar boven