Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Zit sinds het herstel van de Gox-crash in coins behalve tijdens wat korte trades. Nu ook nog eens wat BTC tegen LTC getrade, want ik ga er vanuit dat de verhouding BTC/LTC weer bijtrekt als BTC omhoog gaat.

damn gaat echt hard nu

Damn, nice pump. Denk dat ik toch maar weer ga daytraden, verveel me 's avonds :P

Hij moet zo een keer zakke. Durf niet in te stappe:P

hater IWJ komt ook weer om de hoek kijken.

Jullie zijn net als oude mensen in een organisatie. Kijken altijd naar het verleden. Terwijl nieuwe dingen juist ontstaan.
Verdiep je eens achter de community die er achter zit. En welke klappen er al zijn opgevangen. En zie dat de koers nog steeds hoog is. En dan kom je nog steeds met achterlijke grafiekjes uit het verleden:roflol::roflol::roflol::roflol:

Verdiep je daarnaast eens in te integratie van bitcoin in verschillende betaalsystemen.

Ontopic

In een weektijd 150$ binnen gehaald. Door daytrading. :D
de koers is ondertussen al meer dan 100% verwijdert van zijn all time high, dus heel hoog is het niet. En ik heb nog nooit grafiekjes gepost omdat dat ook maar grotendeels illustratieve retoriek is. Verder kennen de financiële markten geen tijdsbesef. niet als koersen zich hetzelfde gedragen als de eerst gedocumenteerde financiële markt ooit. Die analogie over het verleden slaat echt helemaal nergens op.

hater IWJ komt ook weer om de hoek kijken.

Jullie zijn net als oude mensen in een organisatie. Kijken altijd naar het verleden. Terwijl nieuwe dingen juist ontstaan.
Verdiep je eens achter de community die er achter zit. En welke klappen er al zijn opgevangen. En zie dat de koers nog steeds hoog is. En dan kom je nog steeds met achterlijke grafiekjes uit het verleden:roflol::roflol::roflol::roflol:

Verdiep je daarnaast eens in te integratie van bitcoin in verschillende betaalsystemen.

Ontopic

In een weektijd 150$ binnen gehaald. Door daytrading. :D

Als je nooit een bubble hebt meegemaakt zijn 'nieuwe' dingen inderdaad leuk. Tot die nieuwe dingen verbranden voor je ogen, dan wordt het wat minder leuk voor de meesten.

Ik heb me meer dan genoeg verdiept in Bitcoin maar fundamenteel is er nog teveel loos om acceptatie door een groot publiek te bewerkstelligen. Dan heb je het over tientallen miljarden of zelfs honderden miljarden die in Bitcoins worden gestoken. Nu is het een leuke bijkomstigheid die vooral in handen is van de happy few. Bitcoin is 1 van de meest elitaire betalingsmiddelen die er bestaan, dat maakt het lastig om op grote schaal geaccepteerd te worden.

Maar vier feest zolang het duurt, voor je het weet kan je de slingers weer opbergen.

Flinke correctie nu, had m'n sell orders rond 695 staan, gemiste kans.

Ik heb me meer dan genoeg verdiept in Bitcoin maar fundamenteel is er nog teveel loos om acceptatie door een groot publiek te bewerkstelligen.

En wat is dat volgens jou? Het is nog verre van perfect, vooral de veiligheid/gemak van opslag op het moment, maar er wordt aan gewerkt.

Als je nooit een bubble hebt meegemaakt zijn 'nieuwe' dingen inderdaad leuk. Tot die nieuwe dingen verbranden voor je ogen, dan wordt het wat minder leuk voor de meesten.

Ik heb me meer dan genoeg verdiept in Bitcoin maar fundamenteel is er nog teveel loos om acceptatie door een groot publiek te bewerkstelligen. Dan heb je het over tientallen miljarden of zelfs honderden miljarden die in Bitcoins worden gestoken. Nu is het een leuke bijkomstigheid die vooral in handen is van de happy few. Bitcoin is 1 van de meest elitaire betalingsmiddelen die er bestaan, dat maakt het lastig om op grote schaal geaccepteerd te worden.

Maar vier feest zolang het duurt, voor je het weet kan je de slingers weer opbergen.

heb met de vorige bubble ook dolle pret gehad, nu ook. Zolang je de risico's accepteert is het gewoon puur vermaak

Flinke correctie nu, had m'n sell orders rond 695 staan, gemiste kans.

En wat is dat volgens jou? Het is nog verre van perfect, vooral de veiligheid/gemak van opslag op het moment, maar er wordt aan gewerkt.

Jij ook al, klote. Had 'm net op 690 gezet en dacht 'komt wel goed'. Ga ik naar de plee, is 't weer net niet gehaald :o

edit: zo, alles laten uitbetalen op Bitonic. In totaal zo'n €950,- winst gemaakt, niet slecht opzich. Ga
toch niet meer beginnen met traden, gaat zoveel tijd in zitten :o

Edit2: hmm, meer dan ik dacht, verrekend. Toch een kleine 1250 winst :)

Laatst bewerkt:
Iemand hier nog Auroracoin gekocht? Gaat belachelijk hard omhoog maar is qua principes een slechte coin. De devs hebben nu zo'n 500 miljoen dollar aan coins in handen van de 50% premine die ze zogenaamd uit gaan delen aan bewoners van IJsland (dit heeft ze wel enorm veel gratis marketing opgeleverd). Ik verwacht elk moment een dump maar zit tegelijkertijd elke keer dat het weer stijgt te facepalmen dat ik het niet heb gekocht. Durf nu het risico niet meer aan.

Staat nu op #3 op coinmarketcap.com met een prijs van 75$ per coin.

Edit: LTC op BTC-China, meteen 20% omhoog in prijs :)

Laatst bewerkt:
Iemand hier nog Auroracoin gekocht? Gaat belachelijk hard omhoog maar is qua principes een slechte coin. De devs hebben nu zo'n 500 miljoen dollar aan coins in handen van de 50% premine die ze zogenaamd uit gaan delen aan bewoners van IJsland (dit heeft ze wel enorm veel gratis marketing opgeleverd). Ik verwacht elk moment een dump maar zit tegelijkertijd elke keer dat het weer stijgt te facepalmen dat ik het niet heb gekocht. Durf nu het risico niet meer aan.

Staat nu op #3 op coinmarketcap.com met een prijs van 75$ per coin.

Edit: LTC op BTC-China, meteen 20% omhoog in prijs :)

Aurora is op dit moment de grootste bubble. Als je ingestapt bent op 0.02 ofzo dan lach je je nu rot. Ik dacht op 0.02 persoonlijk nog, jeetje dat kan nooit kloppen, daar brand ik mijn vingers niet aan. Met al die altcoins weet je het gewoon nooit..!

Ik heb op kraken nu wat te koop staan op 505,- tot 525,- EUR. Hopelijk worden ze vandaag een x aangetikt die orders :)

LTC ook flinke pump gekregen. Onrust in Rusland doen de coins iig goed :thumbs:

Al mn coins bij elkaar zo'n 30% in waarde gestegen in één dag :)

Edit: Dit nieuws zal ook zeker bijdragen:
[Link niet meer beschikbaar]

U even mine?
2hhiw6x.jpg

Draai nu darkcoins ^^

Haha dat moet wel 1 van de lelijkste setups zijn die ik tot nu toe voorbij heb zien komen :D

Zolang het maar geld in het laatje brengt ;)

Bekende Sapphire kaartjes, hier draaien er ook 6 (290x)

hhahaha prachtig. Mijne ziet er ook totaal niet uit. STaat ook wel ergens in dit topic

Terug
Naar boven