Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Laatst bewerkt:
Haha :D

Ach bij mij is het een verzameling van oude hardware met 6 losse rigs :roflol:

Bezitten jullie ook altcoins? heb momenteel vertcoins maar heb er al best wat verlies op gedraaid, twijfel of ik hem moet houden of verkopen.

Bezitten jullie ook altcoins? heb momenteel vertcoins maar heb er al best wat verlies op gedraaid, twijfel of ik hem moet houden of verkopen.

Haha ja ;)

Op het moment heb ik;

DIME
SOLAR
LOTTO
BLACK
GABEN
KAKA
NYAN
CHAMPION
CREDITS
PLATINUM
MAX
CRYPTONIUM
RAPID

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha wat een verhaal..
Wat zou die vent toch bewegen om aan niemand te vertellen dat hij het is..

Op lange termijn ga ik voor Litecoin, Vertcoin, Doge, en Peercoin. Koers van Vertcoin is niet zo geweldig op het moment maar mine ze zelf dus maak er geen verlies op.

Ja VTC is scrypt-n ik vind scrypt al k*t maar n is nog erger :p
Liefst heb ik Keccak, dat is tenminste stabiel, laat ook 1 rig op MAX staan, geen omkijken naar :)

ltc schiet ff omhoog voor de daytraders :)

edit: LTC op HUOBI kunnen nu inkopen en vanaf 20 maart ruilen..

inkopen geblazen dus!

Laatst bewerkt:
Haha wat een verhaal..
Wat zou die vent toch bewegen om aan niemand te vertellen dat hij het is..
de oprichter van bitcoins heeft zelf nog een shitload (honderdduizenden) bitcoins staan dus waarsch heeft ie geen zin in mafia e.d. op z'n dak

de oprichter van bitcoins heeft zelf nog een shitload (honderdduizenden) bitcoins staan dus waarsch heeft ie geen zin in mafia e.d. op z'n dak

Dat weet niemand, of hij/zij die nog heeft. Die kunnen evengoed verloren zijn gegaan bij een HDD crash of wat dan ook.. En als die ze nog zou hebben, waarom zou er dan niet al een deel gecashed zijn?

Dat weet niemand, of hij/zij die nog heeft. Die kunnen evengoed verloren zijn gegaan bij een HDD crash of wat dan ook.. En als die ze nog zou hebben, waarom zou er dan niet al een deel gecashed zijn?
dat weet niemand nee, maar er zijn vast wel een paar gasten die er meer vanaf willen weten ...

wat denken jullie wat er gaat gebeuren zodra litecoin op Huobi komt? (19maart)

Litecoin gaat goed nu. Had LTC/BTC getrade op 0.022-0.023, nu alweer op 0.03 :).
Traden gaat morgen open op Huobi geloof ik? Kan ook best dat iedereen daar meteen z'n LTC dumpt tegen winst.

Andere altcoins doen het wel erg slecht. Zou mooi zijn als andere grote exchanges wat meer grote altcoins toevoegen, levert dan ook weer een mooie rally op en dan kan ik ergens anders traden, want BTC-e blijft ook een vrij schimmige exchange.

Mine trouwens LTC nu, Doge blijft ook maar omlaag gaan en heb geen zin elke dag m'n coins te moeten verkopen omdat het anders niets meer waard is. Had nog wel 100k doge gekocht op 0.[...]0145, zal daar niet boven komen voordat BTC weer op 700 staat ofzo.

Laatst bewerkt:
Litecoin gaat goed nu. Had LTC/BTC getrade op 0.022-0.023, nu alweer op 0.03 :).
Traden gaat morgen open op Huobi geloof ik? Kan ook best dat iedereen daar meteen z'n LTC dumpt tegen winst.

Andere altcoins doen het wel erg slecht. Zou mooi zijn als andere grote exchanges wat meer grote altcoins toevoegen, levert dan ook weer een mooie rally op en dan kan ik ergens anders traden, want BTC-e blijft ook een vrij schimmige exchange.

Mine trouwens LTC nu, Doge blijft ook maar omlaag gaan en heb geen zin elke dag m'n coins te moeten verkopen omdat het anders niets meer waard is. Had nog wel 100k doge gekocht op 0.[...]0145, zal daar niet boven komen voordat BTC weer op 700 staat ofzo.
Jij denkt dat ltc morgen weer gaat droppen?

Terug
Naar boven