Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Jij denkt dat ltc morgen weer gaat droppen?

Geen idee eigenlijk, ik zorg er in ieder geval voor dat ik klaar zit om te traden. Zet waarschijnlijk een sell-order in tegen een retarded prijs, 21 dollar ofzo, of iets vergelijkbaars voor LTC/BTC, voor een eventuele doorschieter naar boven. Verder is het afwachten.

wel fijn dat ik 1,5 week terug 0.4 btc omgewisseld heb voor LTC

Heb ook nog aardig wat Litecoins staan. Nu dan maar eens mee daytraden.

Wat zou goede verkoopmoment zijn? 21USD vind ik nog wel vrij conversatief?

Ben er compleet uitgestapt vandaag.
Niet vanwege het vertrouwen. Maar het is mij nu even te onvoorspelbaar.

21$ lijkt mij een mooi moment om te verkopen

De bedoeling is om te verkopen als er echt een te harde prijsstijging ontstaat zoals op 4 maart http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd (4 uur kaart). Dus wanneer er 'panic buys' zijn en de halve trollbox 'to the moon' roept. Eerder met BTC net niet op zo'n piek kunnen verkopen omdat ik 5 dollar te hoog zat met m'n sell order, en een minuut later zat de koers alweer 50 dollar lager.

Edit: heb m'n coins nog niet op BTC-e maar NU lijkt me typisch zo'n moment. LTC staat op 20.1 USD ondertussen. EDIT: en nu 30 seconden later op 19.6. Precies wat ik bedoel.

Toen PPC/USD op btc-e kwam, kwam er echt direct zieke pump. Wel 100% stijging ofzo. Uurtje later corrigeerde die weer.

Wacht nu ook ff de pump af direct nadat hij op die andere exchange staat. Weet iemand precieze tijd?

Toen PPC/USD op btc-e kwam, kwam er echt direct zieke pump. Wel 100% stijging ofzo. Uurtje later corrigeerde die weer.

Wacht nu ook ff de pump af direct nadat hij op die andere exchange staat. Weet iemand precieze tijd?

Heb deze http://countingdownto.com/countdown/huobi-ltc-moon-landing-2014-03-19-countdown-clock langs zien komen maar ik weet niet of het klopt.

Had wel m'n LTC teruggekocht als ik die trade had gemaakt trouwens, denk niet dat de stijging eruit is.

Was dat met PPC zonder dat het van tevoren aangekondigd werd dan? Met LTC op BTCchina viel het wel mee namelijk, daar was de meeste stijging al geweest voordat het werkelijk getrade kon worden. Denk daarom dat dat nu ook weer zo gaat. En in dit geval hebben mensen al de tijd gehad om LTC naar Huobi over te zetten, dus er kan ook meteen veel verkocht worden. In andere gevallen volgens mij niet en is er in het begin dus weinig aanbod in verhouding met de vraag (dus flinke stijging).

Laatst bewerkt:
Heb deze http://countingdownto.com/countdown/huobi-ltc-moon-landing-2014-03-19-countdown-clock langs zien komen maar ik weet niet of het klopt.

Had wel m'n LTC teruggekocht als ik die trade had gemaakt trouwens, denk niet dat de stijging eruit is.

Was dat met PPC zonder dat het van tevoren aangekondigd werd dan? Met LTC op BTCchina viel het wel mee namelijk, daar was de meeste stijging al geweest voordat het werkelijk getrade kon worden. Denk daarom dat dat nu ook weer zo gaat.
Ja dat is wel verschil idd nu je het zegt. Die PPC/USD stond er gewoon ineens op, zonder aankondiging vooraf

Nice. Al mn litecoins verkocht tegen 20.99 USD.

Hoogste piek was 21.1

Weer terug gekocht at $16. Eindelijk keer succesvolle trade :p

Bitcoin staat weer eens ontzettend laag!

Weer een mooi instapmoment voor de twijfelaars

Bitcoin staat weer eens ontzettend laag!

Weer een mooi instapmoment voor de twijfelaars

Dat soort termen als 'mooi instapmoment' zag je ook vaak bij aandelenkoersen die langzaam (of snel instorten).

Zolang de trend niet gekeerd wordt is er geen instapmoment. Je kan beter instappen op een rijdende trein dan een trein die de afgrond instort.

Buy on the dips blijft gewoon een riskante strategie.

Jajaa was aan het trollboxen, hoe meer mensen inkopen, hoe hoger de koers toch ;)

Chinese Yuan nu ook toegevoegd aan btc-e!

Jajaa was aan het trollboxen, hoe meer mensen inkopen, hoe hoger de koers toch ;)

Chinese Yuan nu ook toegevoegd aan btc-e!

Dat soort pumps lukt al lang niet meer met Bitcoin, gaat misschien wel weer lukken als de prijs nog een stevi stuk omlaag gaat.

Momemtum is er inmiddels volledig uit en de stroom aan slecht nieuws neemt nog steeds niet af. Zou pas kopen als er weer wat beter nieuws komt en het momemtum toeneemt. Voorlopig is het dumpen of blijven zitten en afwachten of je volledig geschoren wordt. Meestal kan je dan maar beter je verlies nemen maar stoploss is hier geloof ik een scheldwoord.

Sub $400 bijna, weer een koopmomentje. Over een paar weken sub $300, mooi moment om te middelen.

Bitcoin is een beetje dood voorlopig en zonder goed nieuws gaat de koers niet snel omhoog.

Terug
Naar boven