AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Sub $400 bijna, weer een koopmomentje. Over een paar weken sub $300, mooi moment om te middelen.

Bitcoin is een beetje dood voorlopig en zonder goed nieuws gaat de koers niet snel omhoog.

Ondertussen wordt het wel op steeds meer plekken geaccepteerd. Jammer van al die negatieve berichten uit China

Klote Chinezen hebben veel te veel invloed met hun fijne berichtjes.

Ondertussen wordt het wel op steeds meer plekken geaccepteerd. Jammer van al die negatieve berichten uit China

Voor webwinkels ed heeft het accepteren van Bitcoin een aantal voordelen, voor de klant (nog) te weinig. Daarom wordt er op het moment door steeds meer winkels Bitcoin geaccepteerd terwijl er lang niet zoveel nieuwe Bitcoin gebruikers bijkomen. Webwinkels verkopen veelal hun Bitcoins meteen, wat een constante neerwaartse druk op de koers oplevert. Dus acceptatie van Bitcoin door winkels is niet per definitie goed voor de koers.

Het China-nieuws verbaast me niets, die bannen sowieso alles (zie oa http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_websites_blocked_in_China), en was eigenlijk al een tijd bekend. Dacht dat het daarom al lang met de prijs verrekend was, maar toch wordt het steeds opnieuw gebruikt op de koers te laten crashen. Denk dus dat er ook flink wat manipulatie aan de gang is. Zit nu al een tijd in dollars op de exchanges dus ik wacht het allemaal nog maar af. Heb alleen nog wat altcoins op m'n PC maar neem niet de moeite om die ook telkens te traden.

257gh7l.jpg

blijft een vaag ding die blackcoin. Gekocht voor 0,00006225 btc. Is nu al 0,000315 btc :eek::D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.567
Goed bezig kerel..
ga ook maar eens aan de altcoins beginnen

en blackcoin is weer verdubbeld :D

Ik mine ze nu ook sinds 2 dagen. Lekker rendabel. Gaat alleen via andere alts, maar word betaald in bc

Haha de t*ring zeg. Ik ben even een paar weekjes niet bezig met altcoins. Heb destijds 56K blackcoin verkocht voor tussen de 7300 en 9200 satoshi. Was toch een mooie vakantie die ik meteen geboekt heb. Die pakken ze niet meer af iig. Maar als ik dan de koers nu zie is het toch wel even slikken..!

Haha de t*ring zeg. Ik ben even een paar weekjes niet bezig met altcoins. Heb destijds 56K blackcoin verkocht voor tussen de 7300 en 9200 satoshi. Was toch een mooie vakantie die ik meteen geboekt heb. Die pakken ze niet meer af iig. Maar als ik dan de koers nu zie is het toch wel even slikken..!

ja had er voor de lol 2k gekocht op 6225 en 1k weer verkocht op 9950. 1k laten staan en niet gekeken eigenlijk. Kijk ik 3 dagen terug voor de grap nog een keer :eek:
Dat minen is ook wel lekker winstgevend iig. Haal er toch zo'n 50-60bc mee binnen per dag

Ja ik baal dat ik een paar weken heb zitten slapen. Te druk met andere dingen geweest en mijn miners staat sinds de blockhalve alweer een weekje of 2 op MAX. Ik verwacht daar komende maanden ook nog wel een x een megapump. Verder is het een beetje droevig gesteld in altcoinland, ook mede door de vrij lage BTC koers.

Ja ik baal dat ik een paar weken heb zitten slapen. Te druk met andere dingen geweest en mijn miners staat sinds de blockhalve alweer een weekje of 2 op MAX. Ik verwacht daar komende maanden ook nog wel een x een megapump. Verder is het een beetje droevig gesteld in altcoinland, ook mede door de vrij lage BTC koers.

vandaag is geloof ik weer een deadline in china. vooralsnog loopt btc weer iets op. 450 ondertussen

Ja eerst maar weer eens de 1/450 btc/eur aantikken.

bc blijft maar gaan. dit is niet meer een gewone pump en dump actie. Dit is pump na pump na pump :D

Klote altcoins. Sta op papier alleen nog maar op verlies met die dingen en ben daarom gestopt met nieuwe/boeiende coins te kopen. Heb BlackCoin nog overwogen maar heb er van afgezien. Zal waarschijnlijk ook geen zin meer hebben om nu ze te kopen. Is me met altcoins tot nu toe allemaal veel te onvoorspelbaar gebleken en kost ook gruwelijk veel tijd om van al die coins op de hoogte te blijven. Ze zijn ook teveel onderhevig aan manipulatie omdat het handelsvolume ervan laag is. Als ik nog altcoins koop dan doe ik dat als een soort 'turbo' op Bitcoin als dat omhoog gaat en niet voor de onderlinge koers nu.

Ben trouwens geen fan van proof-of-stake coins, het maakt het netwerk dan wel snel, maar de drijfveer om ze te gebruiken als currency verminderd daardoor flink.

Ik ga wel naar die BlackCoin Pool kijken, misschien is het dan het weer waard om te minen. Op coinwarz staat bij mij ondertussen bijna alles in het rood of op een paar dubbeltjes per dag.

Heeft er iemand nog 'fluttercoin' dan? Dan lach je je nu al helemaal rot.

Laatst bewerkt:
BC heeft anders een 24h handelsvolume van meer dan 4KBTC :eek:

Je moet stalen ballen hebben voor ditsoort dingen. Die heb ik niet, dus speel vaak op safe. De keren dat ik dat niet deed eindigde ik met niets. En zoals gezegd BC heeft me een mooie vakantie bezorgd dit jaar. Toch blijft het een strijd om dat ding te zien blijven gaan... Ik had er nu gewoon bijna 15K EUR mee kunnen verdienen. Maarja soit, het had ook 10 EUR kunnen zijn nu. You win some, you lose many :D

Ben zelf ook wel iets te greedy. Als ik telkens gecashed had op het punt dat de koers het hoogst stond was ik zo'n 3500 euro rijker geweest nu.

Ben al lang blij dat ik ten minste nog steeds in de plus sta.

Terug
Naar boven