Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Precies dat :)

Verder steek ik er 0,0 cash in en is alles opbrengst vanuit mining en dat investeer ik soms in een potentiele coin. Zoals met MAX en BC gedaan. Ga geen getallen neer knallen hier, maar met een 5MH/s rig heb ik de afgelopen 5 maanden toch wel een aardig extra zakcentje bijverdiend.

Ben zelf ook wel iets te greedy. Als ik telkens gecashed had op het punt dat de koers het hoogst stond was ik zo'n 3500 euro rijker geweest nu.

Ben al lang blij dat ik ten minste nog steeds in de plus sta.

Dit weet je toch alleen achteraf, tuurlijk als je alles perfect doet heb je meer, maar op het moment weet je niet wat er gaat gebeuren.

Precies dat :)

Verder steek ik er 0,0 cash in en is alles opbrengst vanuit mining en dat investeer ik soms in een potentiele coin. Zoals met MAX en BC gedaan. Ga geen getallen neer knallen hier, maar met een 5MH/s rig heb ik de afgelopen 5 maanden toch wel een aardig extra zakcentje bijverdiend.

ja sta ook nog dik in de plus. Komt omdat ik mijn inleg na 2 weken meteen weer terug gecashed had en verder speelde met de winst. Verder mine ik al sinds half november en daar speel ik natuurlijk ook mee. Stroom kosten trek ik er uiteraard wel van af (heb een meter aan de mijn hangen).

850.......:D

Haha ssst anders ontvolg ik het topic, het is al zo confronterend dat ik toch steeds weer naar Mintpal ga om te kijken :o

haha :fuu:

sorry again 940....gaat zo weer in decimaal af

Sub $400 bijna, weer een koopmomentje. Over een paar weken sub $300, mooi moment om te middelen.

Bitcoin is een beetje dood voorlopig en zonder goed nieuws gaat de koers niet snel omhoog.
Toch weer zo'n 30% gestegen sinds deze post Eric!

Yep gaat weer lekker, hopelijk voor vrijdag weer richting de 450,- EUR

Hoe kan je geld van BTC-E naar je eigen rekening krijgen? Stond nog 60 euro op ofzo waar ik niks mee doe dus kan net zo goed ff terug halen.

Weet niet of dat kan daar, ik doe alles op kraken.com

BTW nog mensen hier die in whitecoin stappen? Zou leuk zijn als hij een blackcoin achterna gaat. Ik heb er iig 40K van ingeslagen.

Hoe kan je geld van BTC-E naar je eigen rekening krijgen? Stond nog 60 euro op ofzo waar ik niks mee doe dus kan net zo goed ff terug halen.
Bitcoins van kopen, naar offline wallet sturen en dan uit laten betalen via bitonic oid.

bitcoins kopen en op bitonic verkopen. Morge iets naar 12:00 staat het geld op je rekening

huh maar wat bitcoin was toch zo liquide? hoe kunnen er dan ongerealiseerde arbitragemogelijkheden zijn en zelfs verschillende spreads tussen btc markten?

Omdat geen regulatie..

Terug
Naar boven