XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

heeft niks met regulatie te maken

Als je het antwoord al weet? Waarom kom je er dan om vragen wijsneus? :dunno:

Ik weet het antwoord niet hoor, heeft alleen niks met regulatie te maken

Zo komen we toch nergens, leg je antwoord dan uit..

Kraken rekent echt nagenoeg niks...

Koers van bitonic scheelt maar paar euro met btc-e man. Op €60 is dat echt peanuts

In zijn geval maakt t niet zoveel uit maar ik heb cash eerder een veelvoud waarbij kraken toch altijd als 1vd beste uit de bus komt. Zeker vergeleken met bitonic en bitplaats.

Iwj komt alleen maar even btc afzeiken. Kennelijk is het heel moeilijk om mensen gewoon hun ding te laten doen.

Ik stel gewoon een legitieme vraag tussen al dat btc fetisjisten gewauwel

Mwaa, als je jouw posts terugleest in dit topic ontstaat op zn minst het vermoeden dat er meer achter zit.

Als je btc overboekt van BTC-E naar Kraken zou je dat toch meteen moeten zien op Kraken.com? Of gaat daar even overheen..

Duurt een paar confirms..

Nog nooit gehad :o
Wel al confirms?
Anders even support ticket inschieten op kraken..

had het srs gedaan via bitonic wat daster zegt. Scheelt geen ****.

Darkcoin :)

Ingekocht op $0.70, nu $6,50. Zit eindelijk eens goed.

Edit: $9,50 en langs Doge wat betreft market cap.

Laatst bewerkt:
Lekker man, voor hoeveel had je gekocht? Bitcoin laat ook weer een kleine stijging zien. Waarschijnlijk door het nieuws over Bitpay.

http://www.bitkoers.nl/nieuws/bitpay-wordt-belangrijke-concurrent-voor-creditcards/#.U33YdChAesN

Achteraf voor te weinig, maar ik ga geen getallen noemen.

Bitcoin gaat ook goed idd, valt me nu alleen wel op dat de andere altcoins achterblijven op de stijging van Bitcoin, waar ze normaal als 'turbo' fungeren. Komt misschien omdat iedereen z'n andere alts verkoopt en nu op Darkcoin springt. Doge gaat zelfs omlaag ten opzichte van de dollar...

Terug
Naar boven