AndroidHealthClinic

Bizarste nieuws ooit: Mijn trainingsmaat, een van mn beste vrienden, is overleden.

D.

Huge Freak
Waardering
2
Normaal deel ik niet zo snel privé dingen met jullie, maar dit moet me even van het hart.

Mijn trainingsmaat is dood. Hij was een van mijn beste vrienden. Iemand die ik dacht door- en door te kennen, alles mee deelde heeft er afgelopen donderdag vermoedelijk voor gekozen niet meer te willen leven.

Een heerlijk vrolijk en eigenzinnig mens, loyaler dan ik me kon voorstellen. Privé dingen uit zijn jeugd kon hij blijkbaar niet meer verdragen en het vermoeden rijst dat bepaalde middelen hier een schepje bovenop hebben gedaan. Desondanks blijft het ontzettend in het duister tasten wat hem scheelde, ik heb het in ieder geval nooit geweten.

Had ik het maar geweten, dan had ik hem kunnen helpen. Ik ben degene die hem het laatst heeft gesproken, ik ben de eerste die bij zijn huis was nadat hij weg is gegaan. We zouden samen ontbijten, maar ik kwam telaat om hem tegen te kunnen houden, hij heeft de trein gepakt naar een station in de buurt om zich niet veel later voor de intercity te werpen.

Een luguber verhaal dat nog totáál niet tot me doordringt, maar ik besef me goed dat deze zomer, vele anderen en vooral ook deze sport vooral nooit meer hetzelfde zullen zijn.

Rust in vrede vriend, ik hoop dat je gelukkig bent.

Damn..ik ben echt sprakeloos..
ik weet echt niet wat ik meer meot zeggen dan 'gecondoleerd'..

Sterkte bro!

Een aangrijpend verhaal D..

Ik wens je veel sterkte toe.

Damn ****ed up man... Veel sterkte!! verder weet ik niets te zeggen

Damn, gecondoleerd man en sterkte ermee!

Gecondoleerd, en veel sterkte toegewenst!

sterkte ouwe, verschrikkelijk voor je maat, als dit zijn enige uitweg was!

erg verhaal !!! veel sterkte toegewenst

Damn dude, ik wens je heel veel sterkte. Ik heb dit nog niet op deze manier mee moeten maken, maar kan me goed voorstellen hoe je je voelt.

RiP gozert

D., ik wens je alle sterkte toe.

Dit soort dingen komen wel vaker onverwachts, maar voel je niet schuldig gozer dit helpt niet met het verwerkingsproces!!

nogmaals heel veel sterkte kerel

Gecondoleerd met het verlies van je vriend. In ieder geval veel sterkte in deze moeilijke periode.

gecondoleerd en sterkte bro

Damn bro, gecondoleerd en heel veel sterkte!!

Gecondoleerd bro.

verdorie man , sterkte met het verlies .

bijna een jaar geleden heb ook ik mijn beste makker verloren en het doet verrekt pijn , die niet zo snel zal weggaan

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties allemaal!!
Hoe ging dat bij jou dan koetje? Hoelang duurde het voordat het echt inkickte, hoelang was je er kapot van, hoe heb je het verwerkt enzo?

Ik merk nu nog niks, maar zal ongetwijfeld veranderen. Heb echt geen idee wat ik dan het beste kan doen.

D. zei:
Bedankt voor de reacties allemaal!!
Hoe ging dat bij jou dan koetje? Hoelang duurde het voordat het echt inkickte, hoelang was je er kapot van, hoe heb je het verwerkt enzo?

Ik merk nu nog niks, maar zal ongetwijfeld veranderen. Heb echt geen idee wat ik dan het beste kan doen.

in het begin geloof je het niet , het doet wel pijn maar je bent ervan overtuigd hem de volgende dag terug te zien .
de volgende dag kom je op de plaats waar je altijd zat , en ineens staat zijn auto er niet je schrikt je rot , je voelt je onzeker je weet niet wat te geloven .ja word boos op hem . het lijkt of je in een roes leeft een bad trip zonder einde . bij mij viel het besef pas toen ik hem in zijn kist zag liggen en ik zijn familie onophoudelijk zag huilen . je vergeet het wel maar als je eraan denkt doet het vreselijk pijn . je moet de mooie momenten koesteren D. alleen zo zal je het verlies tebovenkomen

vooral jezelf niet de schuld geven, zo'n dingen kan je niet zien aankomen, spreek ook uit ervaring... gecondoleerd en veel sterkte

Terug
Naar boven