MuscleMeat

Bizarste nieuws ooit: Mijn trainingsmaat, een van mn beste vrienden, is overleden.

Gecondoleerd maatje,en heel veel sterkte!En t is al eerder gezegd,geef jezelf niet de schuld,no way dat je hem had kunnen helpen!

WTF...Gecondoleerd en sterkte met dit verlies....

Gecondoleerd. Veel sterkte de komende tijd, ook voor zijn familie.

Jezus.... heel veel sterkte! Gecondoleerd. Ik leef met je mee.

Damn, sterkte, man :/

Shit zeg ,dat is niet niks. Komt bij mij ook weer heel veel boven.
Doe het rustig aan en denk niet "was ik maar 5 minuten eerder geweest" want dan had hij het waarschijnlijk wel een andere keer gedaan.
Ik wens je heel veel sterkte de komen de tijd

4 jaar geleden stierf mijn broer, weet dus goed hoe je je voelt. Probeer zo snel mogelijk het gewone leventje weer op te pakken. Dat werkte bij mij vrij goed tenminste. Je hebt nu vast wel beter in de gaten waar het leven echt om draait.
Sterkte ermee

Laatst bewerkt:
gecondoleerd Dinant.

sterkte met het verwerken van dit verlies, ook aan de familie.

D.,
heel veel sterkte toegewenst.
Ben sprakeloos...

Shit man, hier wordt je echt wel even stil van.
Weet niet wat ik moet zeggen, maar in elk geval gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!
En probeer er te zijn voor z'n familie als het even kan..

De wereld is soms zo ****ed up. Zo'n 6 jaar geleden heb ik ook een van m'n beste vrienden verloren door een auto ongeluk. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden kerel. Ik voel met je mee.

kerel, maakt me ook stil hoor, veel sterkte gewenst aan jou en de familie van die jongeman

Heel veel sterkte bro!

afschuwelijk bro...gecondoleerd

Gecondoleerd gozer.. ik weet hoe het voelt.. heb het helaas afgelopen Maart ook meegemaakt http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ongelooflijk-59047/

Het gevoel dat je hebt is niet echt te beschrijven en er komen met de dag meer vragen in je hoofd op... het ergste is dat die vragen nooit beantwoord zullen worden.. en dat weet je onbewust ook en dat maakt het er dus nog moeilijker op..

Waarom? steeds weer het woordje "waarom" en "maar als het zo of zus" .. allemaal geen zin... op een gegeven moment moet je het maar gewoon een plekje geven en het gewoon zo laten .. dingen gebeuren gewoon zoals ze gebeuren en sommige dingen in het leven zullen wel een open einde blijven houden...

Je weet nooit wat er in het hoofd omgaat van mensen en niet alles is altijd zoals het lijkt...

R.I.P. en veel sterkte voor jou en alle nabestaanden.

heel veel sterkte kerel!

Sterkte!

Damn zult nieuws is natuurlijk nooit leuk om te horen. In ieder geval veel sterkte en gecondoleerd.

Terug
Naar boven