Fitness Seller

BlackFriday 2020

Bezoekers in dit topic

:sad:
CE278D5D-C06C-49C3-8104-7619262DE0FA.png


B1A830ED-4C3A-4A2B-9335-77F02F92FB13.jpeg
 
Vandaag:

Bulk Powders:
5 kg whey € 36,50 (2,5 kg € 20)

My Protein:
5 kg whey € 41,81
Bij besteding boven € 75 een box van 12 protein brownies cadeau

XXL:
20-25% winkelwagenkorting

Niet kunnen kiezen, dus bij alle 3 een bestelling besteld. Doei 13e maand. :wave:
 
Ergens korting op BBCs? Ik vraag dit voor een vriend.
 
wovano
lijkt me wel een goede deal (Als je nog op zoek bent)
Acer is nooit een goede deal though

Vandaag besteld:
- 2 Venum tanktops
- 1 Venum t-shirt
- 1 Nebbia jogging broek
- 2 Gorilla Wear t-shirts
- 1 Gorilla Wear jogging broek
- 1 DC Shoes hoodie
- 2 spijkerbroeken

De twee Venum tanktops zijn twee dezelfde, en ik heb er daar al zelf 1 van :roflol: is m’n favoriete tank en ik zie nu al gebeuren dat ie op een gegeven moment niet meer te krijgen is.







 
Laatst bewerkt:
Galaxy note s20 op de kop getikt voor 699 elders 899
 
Heren en dames van het goede leven, ik ben totaal niet thuis in tablets en kan wat advies gebruiken.

Ik zoek een tablet om af en toe lekker lui in bed met m'n meisje te kunnen netflixen enzo. Voor de rest dus niks bijzonders, geen zware apps oid. Alleen films en series op kijken. Hij moet gewoon een goed scherm hebben, soepel lopen en bluetooth (jbl charge 4 speakers).

Prijsklasse rond de €300

Ik kwam op de mediamarkt bij deze terecht toen ik zocht voor een Samsung tablet.

Misschien dat iemand nog ergens een mooie black friday korting heeft gezien voor een tablet die aan deze eisen voldoet?
 
Heren en dames van het goede leven, ik ben totaal niet thuis in tablets en kan wat advies gebruiken.

Ik zoek een tablet om af en toe lekker lui in bed met m'n meisje te kunnen netflixen enzo. Voor de rest dus niks bijzonders, geen zware apps oid. Alleen films en series op kijken. Hij moet gewoon een goed scherm hebben, soepel lopen en bluetooth (jbl charge 4 speakers).

Prijsklasse rond de €300

Ik kwam op de mediamarkt bij deze terecht toen ik zocht voor een Samsung tablet.


Ik heb echt geen idee
Voor de genoemde doeleinden prima
 
Acer is nooit een goede deal though

Vandaag besteld:
- 2 Venum tanktops
- 1 Venum t-shirt
- 1 Nebbia jogging broek
- 2 Gorilla Wear t-shirts
- 1 Gorilla Wear jogging broek
- 1 DC Shoes hoodie
- 2 spijkerbroeken

De twee Venum tanktops zijn twee dezelfde, en ik heb er daar al zelf 1 van :roflol: is m’n favoriete tank en ik zie nu al gebeuren dat ie op een gegeven moment niet meer te krijgen is.








En op basis waarvan is acer nooit een goede deal..?
 
En op basis waarvan is acer nooit een goede deal..?
Eigen ervaring, ervaringen van anderen, meerdere malen heel slecht uit tests gekomen in meerdere prijsklasses en dan met name het beeldscherm en hoe lang de laptop mee gaat.
 
Back
Naar boven