AndroidHealthClinic

BlackFriday 2020

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20201126-134546_Gmail.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nu gaat het mij de pet te boven. Ik ben een beetje door m'n eiwitten heen. Iemand tips en goeie Black Friday deals? De kortingen op Bulk Powders (40 euro voor 5 kg) en My Protein (44 euro voor 5 kg) zijn prima, maar niet uitzonderlijk. Ik heb nog nooit bij MP besteld. Weet iemand hier welke van de 2 (BP of MP) qua smaak en kwaliteit het best is of maakt dit weinig verschil?


Ghost geeft vrijdag mooie sale, wil je echt eens gek doen en lekker whey bestellen, ik raadt het 100% aan :p maar goed, niet de goedkoopste haha
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ghost geeft vrijdag mooie sale, wil je echt eens gek doen en lekker whey bestellen, ik raadt het 100% aan :p maar goed, niet de goedkoopste haha
Zit je met ghost ook met importkosten?
 
Zowel BP als MP hebben beide whey smaken welke chemisch zijn. Maar ook beide waarvan de smaken echt top zijn. De caseïne shake van MP zijn goed te doen. Die van BP zijn iet wat chemischer.

Als ik jou was zou ik nu voor MP gaan, omdat je daar nog nooit besteld hebt. Gewoon doen en probeer eens een leuke smaak uit. Salter Caramel van MP is altijd goed. Ik heb de speculaas besteld, ik kan je laten weten of het wat is.

Btw; bestelling is onderweg! HertogSandBox
Ik kan wel de gok wagen, maar aangezien ik 10 kg bestel en alleen maar 5 kg en 2,5 kg-zakken heb ik geen zin in een smaak die erg tegenvalt. :p
 
Ik kan wel de gok wagen, maar aangezien ik 10 kg bestel en alleen maar 5 kg en 2,5 kg-zakken heb ik geen zin in een smaak die erg tegenvalt. :p

Niks riskeren, alles combineren.
 
1/2 van de bestelling onderweg nice
 
Waarom je keuze voor deze monitor? Ik ben ook even aan het rondkijken in m'n thuiswerkplek te upgraden.
144hz sowieso nice, AOC is een erg goed merk qua monitors. Responsetijd van 1ms. Curved omdat ik maar 1 monitor kan aansluiten op mn laptop. (anders had ik 2 normale gekocht)
180 eu vond ik ook best cheap
Vind het design ook wel nice van de monitor
En het is bijv geen 4K maar dat interesseert me ook helemaal niks hahaha
Moet eerlijk zeggen dat ik niet super diep in specs ben gedoken (heb niet eens naar schermpaneel type gekeken bijv.) maar zag volgens mij op tweakers ook erg positieve reacties
En op tweakers bitchen en bashen ze echt heel veel

Ben er dik tevreden mee in ieder geval!
 
144hz sowieso nice, AOC is een erg goed merk qua monitors. Responsetijd van 1ms. Curved omdat ik maar 1 monitor kan aansluiten op mn laptop. (anders had ik 2 normale gekocht)
180 eu vond ik ook best cheap
Vind het design ook wel nice van de monitor
En het is bijv geen 4K maar dat interesseert me ook helemaal niks hahaha
Moet eerlijk zeggen dat ik niet super diep in specs ben gedoken (heb niet eens naar schermpaneel type gekeken bijv.) maar zag volgens mij op tweakers ook erg positieve reacties
En op tweakers bitchen en bashen ze echt heel veel

Ben er dik tevreden mee in ieder geval!
Hoe vind je curved bij 27 inch? Voegt dat veel toe?
 
Hoe vind je curved bij 27 inch? Voegt dat veel toe?
Ik vind het wel chill, zou het persoonlijk niet doen als je een 2 monitor setup hebt.
Heb nooit de toegevoegde waarde van curved gesnapt maar het buigt een beetje met het zicht naar je toe. Je bent iets meer betrokken bij t scherm.
Het is ook geen overdreven curve maar toch net dat kleine beetje detail.
Monitor heeft overigens ook ingebouwde crosshair en allemaal andere lijpe instellingen
 
Net voor 2 meijer bij alphalete besteld hnnggg

Ook xxl heeft 25% korting dus zooitje supps besteld.
 
amazon.nl heeft ook veel kortingen. Wilde toevallig een micro sd voor de switch bestellen. 400gb van sandisk is als goedkoopst 75 euro bij dataio, maar nu 57,50 op amazon. Best leuk. Ook nog wat biertjes meegepakt op bierliefhebber die toch al op de wishlist stonden.
 
Back
Naar boven