Fitness Seller

BlackFriday 2020

I see what u dit right theere
Dit I do that?
Confused What Is This GIF

Bij Xxl is er ook een goede koop nu
30e voor 2kg milkshake proteïne -20%bij aankoop van +50e
Komt neer op 24e voor een grote pot, aanzienlijk goedkoper dan ze normaal staan

• Like
Waarderingen: BB_
Ja ik ook, 31 euro. Wilde eigenlijk sbd, maar 80 euro vind ik een beetje te veel voor een paar knee sleeves.
Ik heb nog een paar SBD sleeves maat M liggen ergens, denk 7 keer een lichte benentraining mee gedaan. Maar kan ze nergens meer vinden, heb ze niet meer gezien na de verhuizing 3 jaar geleden :(

Net nog gauw knee sleeves besteld

31 euro en strengthshop is normaal wel goede kwaliteit.
Goeie koop, snap niet hoe je zoals een vriend van Hoxyz zoiets kapot krijgt. Je moet het niet gebruiken als kniebeschermers tijdens het metselen ofzo uiteraard.. Prop ze al een jaar met moeite in m'n boekentas en trek eraan, zien er nog nieuw uit.

Goeie koop, snap niet hoe je zoals een vriend van Hoxyz zoiets kapot krijgt. Je moet het niet gebruiken als kniebeschermers tijdens het metselen ofzo uiteraard.. Prop ze al een jaar met moeite in m'n boekentas en trek eraan, zien er nog nieuw uit.
Nu nog hopen dat ze passen.:o
Mijn knieomtrek is 37,5 cm en kuiten zijn 46,5 cm. Heb maar maat XL gepakt. Laatst maat L van sbd van iemand geprobeerd maar die kwam met geen mogelijkheid over mijn kuiten.:roflol:

Mijn knieomtrek is 37,5 cm en kuiten zijn 46,5 cm. Heb maar maat XL gepakt. Laatst maat L van sbd van iemand geprobeerd maar die kwam met geen mogelijkheid over mijn kuiten.:roflol:
Misschien kan je natty er een rits in laten naaien? :emo:

Je gaat dan waarschijnlijk wel krijgen dat ze redelijk los zitten bij je bovenbenen aangezien je kuiten je bovenbenen dwarven.

Je gaat dan waarschijnlijk wel krijgen dat ze redelijk los zitten bij je bovenbenen aangezien je kuiten je bovenbenen dwarven.
Bovenbenen zijn 72 cm dus dat valt ook wel mee. Uiteraard niet boven mijn knie, maar niet dat ze klein zijn ofzo.

Blaren op mn vingertoppen met die klote dingen voor ik wist hoe ze fatsoenlijk over kuiten moesten🤣

Iemand zijn MP bestelling al binnen?

Ja MP pakket binnen. En die layered repen zijn echt goed :D

1pakket zojuist ontvangen, de rest nog niet
Ja MP pakket binnen. En die layered repen zijn echt goed :D

Klasse!

nope, postnl ook nog niets ontvangen terwijl t al een tijdje geleden verzonden zou zijn.

Same here. Aangemeld bij PostNL, maar pakket is nog niet bij hun ontvangen. Hoorde van iemand dat MP niet eens via PostNL verzend, dus dat is vreemd. Pakket zou vandaag of morgen ontvangen moeten worden volgens de e-mail van MP. Ben benieuwd.

Terug
Naar boven