- Waardering
- 22.487
Dit I do that?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit I do that?
Why did u do that?
Ik heb nog een paar SBD sleeves maat M liggen ergens, denk 7 keer een lichte benentraining mee gedaan. Maar kan ze nergens meer vinden, heb ze niet meer gezien na de verhuizing 3 jaar geledenJa ik ook, 31 euro. Wilde eigenlijk sbd, maar 80 euro vind ik een beetje te veel voor een paar knee sleeves.

Maat M pas ik niet inIk heb nog een paar SBD sleeves maat M liggen ergens, denk 7 keer een lichte benentraining mee gedaan. Maar kan ze nergens meer vinden, heb ze niet meer gezien na de verhuizing 3 jaar geleden![]()

Ik inmiddels ook niet meer met mijn gigantische benen denk ik.
Goeie koop, snap niet hoe je zoals een vriend van Hoxyz zoiets kapot krijgt. Je moet het niet gebruiken als kniebeschermers tijdens het metselen ofzo uiteraard.. Prop ze al een jaar met moeite in m'n boekentas en trek eraan, zien er nog nieuw uit.Net nog gauw knee sleeves besteld
![]()
Special Offers
Leading provider in mainland Europe of strength training equipment for strongman, powerlifting, weightlifting and all things strength. Bumper plates, weightlifting bars, texas power bar, rigs, powerlifting belts, wrist wraps, knee wraps, strongman tacky, power cages and much much more.www.strengthshop.de
31 euro en strengthshop is normaal wel goede kwaliteit.
Nu nog hopen dat ze passen.Goeie koop, snap niet hoe je zoals een vriend van Hoxyz zoiets kapot krijgt. Je moet het niet gebruiken als kniebeschermers tijdens het metselen ofzo uiteraard.. Prop ze al een jaar met moeite in m'n boekentas en trek eraan, zien er nog nieuw uit.

Misschien kan je natty er een rits in laten naaien?Nu nog hopen dat ze passen.
Mijn knieomtrek is 37,5 cm en kuiten zijn 46,5 cm. Heb maar maat XL gepakt. Laatst maat L van sbd van iemand geprobeerd maar die kwam met geen mogelijkheid over mijn kuiten.![]()

Misschien kan je natty er een rits in laten naaien?![]()

Bovenbenen zijn 72 cm dus dat valt ook wel mee. Uiteraard niet boven mijn knie, maar niet dat ze klein zijn ofzo.Je gaat dan waarschijnlijk wel krijgen dat ze redelijk los zitten bij je bovenbenen aangezien je kuiten je bovenbenen dwarven.
Ze zijn niet klein maar t.o.v je kuiten welBovenbenen zijn 72 cm dus dat valt ook wel mee. Uiteraard niet boven mijn knie, maar niet dat ze klein zijn ofzo.
Blaren op mn vingertoppen met die klote dingen voor ik wist hoe ze fatsoenlijk over kuiten moesten🤣Nu nog hopen dat ze passen.
Mijn knieomtrek is 37,5 cm en kuiten zijn 46,5 cm. Heb maar maat XL gepakt. Laatst maat L van sbd van iemand geprobeerd maar die kwam met geen mogelijkheid over mijn kuiten.![]()
1pakket zojuist ontvangen, de rest nog niet
nope, postnl ook nog niets ontvangen terwijl t al een tijdje geleden verzonden zou zijn.
Ja MP pakket binnen. En die layered repen zijn echt goed![]()
nope, postnl ook nog niets ontvangen terwijl t al een tijdje geleden verzonden zou zijn.