- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Gemogen? Wtf gast.Doe eens niet zo butt-hurt man, heb je al weer even niet gemogen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gemogen? Wtf gast.Doe eens niet zo butt-hurt man, heb je al weer even niet gemogen?
Ik gebruik mijn airpods ook alleen nog maar op het werk, of om een call mee te doen wanneer ik me niet extreem wil afzonderen met m'n noise cancelation.Klopt, AirPods Pro zijn dan ideaal. In-ear en noise cancelling. AirPods liggen nu openlijk werk.
Heb je de reviews van apple silicon gemist? De nieuwe m1 chip blaast intel volledig weg. De nieuwe air is net zo snel als een intel macbook pro van €4000,-.Ja. In mijn ogen is het nadeel van Apple dat je qua specificaties veel minder krijgt dan elders. Voordeel is dat je er wel langer mee vooruit kan. Ander besturingssysteem is even wennen, en het is afhankelijk van je wensen of dat de moeite waard is. Hetzelfde geldt voor hoe Apple met andere producten connect.
Vind het ook tegenvallen. Joggers van Alphalete daarentegen zijn wel erg nice.Joggers van Gymshark wat een rommel komt er uit zeg.
Ja heb nu gvd een halve jogger aan pluisjes op de grond liggenVind het ook tegenvallen. Joggers van Alphalete daarentegen zijn wel erg nice.

Jogger + sokken. Vest en shirts gelukkig nog pluis vrijJa heb nu gvd een halve jogger aan pluisjes op de grond liggen![]()
Hé vriend, jij gemoogt @BB_ niet zo pesten.Doe eens niet zo butt-hurt man, heb je al weer even niet gemogen?
Uitverkocht...Mooie pre-friday deal!:
![]()
SAMSUNG Crystal UHD 70TU7020 (2020)
De Samsung Crystal UHD 70TU7020-smart tv heeft een scherm van 70 inch, Ultra HD 4K-beeldkwaliteit, UHD Dimming en Crystal Display-kleurtechnologie.www.mediamarkt.nl
Ja heb nu gvd een halve jogger aan pluisjes op de grond liggen![]()
Ahhh oke thxsJe moet dat soort shit ook altijd eerst even wassen om van die pluisjes af te komen.
laat me raden, 90% sale actie tov de normale prijs?Bulkpowders whey weer 40 € per 5kg met de “blackfriday” sale
70% en nog nauwelijks goedkoper dan anderslaat me raden, 90% sale actie tov de normale prijs?
typisch bulkpowders dus