AndroidHealthClinic

BlackFriday 2020

Vind het nog steeds rete duur, maar ben wel heel benieuwd hoe die stoelen zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Weet iemand wat een goede is om cadeau te doen welke compatible is met Samsung?
Dacht aan zoiets ;

Heb zelf vorige week huawei gt2 gekocht, prima prijsje, mooi design en functioneel. Oja en gaat 10 dagen mee wua battery

ff een nieuwe tv gekocht.

Of nou ja, geen nieuwe als in vervanging van de oude... want ik zat al 1,5 jaar zonder :o Binnenkort dus iedere avond Netflix & chill

Vind het nog steeds rete duur, maar ben wel heel benieuwd hoe die stoelen zitten.
Ken dat merk niet, maar in principe zit de vorm wel lekker vind ik. Goedkope kunnen alleen ook snel dikte in de vulling verliezen, wordt de zitting weer hard/doorgezakt.

Ken dat merk niet, maar in principe zit de vorm wel lekker vind ik. Goedkope kunnen alleen ook snel dikte in de vulling verliezen, wordt de zitting weer hard/doorgezakt.
Ja je hebt ook die dxracers maar weet niet of die heel comfortabel zijn.
Wil gewoon een stoel met leuningen die ik lekker naar achter kan zetten en lang mee gaat.
Vind 400 euro wel veel ook al zal die stoel natuurlijk wel lang mee gaan.
Dit is bijv een goedkope stoel:

Maar dan staat er overal weer dat het slechte kwaliteit is.

t*ring wat is alles goedkoop nu, Iemand nog tips wat ik moet halen bij myprotein??

12 eiwitrepen voor 5 euro :eek::eek::eek:
Gewoon random onzinnige dingen aanklikken die je niet nodig hebt. Vrij zeker dat het een bug is dus ik zou snel zijn.
Subtotaal:

€74,72
Totale Korting
€157,21

Voor 66 euro lol thanks @hoxyz

1606232356363.png

Hmm eiwitrepen is wel een goeie nog inderdaad.

Laatst bewerkt:
1606233335992.png

Dit ook nog besteld:haha::haha::haha::haha::haha:

Top, thnx!
Screenshot_20201124-165703_Chrome.jpg

5kg isolaat voor €38,40. Grote blij

1606233976453.png

Dit allemaal voor 90 euro, gekke werk.

Ik zie de bestellingen voor "goodwill" wel mijn kant op komen.

Terug
Naar boven