XXL Nutrition

BlackFriday 2020

Kregen jullie meteen een bevestigingsmail of niet? Want bij mij is er nog geen binnengekomen (wel afgeschreven)

Kregen jullie meteen een bevestigingsmail of niet? Want bij mij is er nog geen binnengekomen (wel afgeschreven)

Hier bevestigingsmail van alle bestellingen gekregen
Net nog 7kg whey voor 43e :)
57B888EE-67B5-4AA3-83CA-6D9C457067CA.jpeg

Als iemand een mooie aanbieding voor een nintendo switch tegenkomt, lemme know. Is voor een cadeau.

Met de kortingscode BEAST (van Eddie Hall) gaat er nog wat korting af :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ben echt benieuwd of we die myprotein bestelling binnen gaan krijgen 🤣

10kg whey/kg pre workout/ kg creatine. ik kan wel ff vooruit.

Ik gok van wel. Ze hebben wel vaker gekke acties, en als het een bug was hadden ze het ondertussen echt wel gefixt. Tijdens zo'n black friday periode monitoren zij constant de traffic op de site.

Ik gok van wel. Ze hebben wel vaker gekke acties, en als het een bug was hadden ze het ondertussen echt wel gefixt. Tijdens zo'n black friday periode monitoren zij constant de traffic op de site.

True, maar dit is next level 🤣. Je zou zeggen dingen die te mooi lijken om waar te zijn is ook vaak zo haha. Maar goed, fingers crossedd :p

Via deze link naar deal klikken. Vervolgens via die pagina waar je. op uitkomt zoeken naar whey (of welk supplement je wilt).

Toevoegen aan cart, dan nog code matt35 toevoegen = t*ring veel korting. 5kg whey voor 27 euro :)
Thanks. Dat is bizar goedkoop.:D Ik heb nog nooit bij MyProtein besteld. Nog tips v.w.b. whey? (Voor door de oats/Brinta.) Hoe is deze qua smaak en kwaliteit t.o.v. bijv. XXL of Bulk Powders.

Lukt me niet op "matt35" of "MattDoesFitness" toe te voegen :(

Combinatie van kortingscodes lijkt niet meer mogelijk

• Like
Waarderingen: BB_
Is idd gefixt :(

Combineren is niet meer mogelijk, helaas te laat. Ik hoop voor jullie dat jullie je bestelling binnenkrijgen, want die stapelkortingen die jullie hebben zijn echt ziek. :p
1606252444298.png

Dat waren 3 fantastische dagen voor die stagiair. :roflol:
Had 10 kg whey en veel eiwitrepen en brownies willen bestellen en wat vitaminen /mineralen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven