AndroidHealthClinic

Blast & Cruise

Hmmm ben ik nou een blaster en cruiser, of een cruiser en blaster

sunblast-cruise.jpg

:p

Heb zelf gemerkt dat een maand cruisen voldoende is voor stabiele bloedwaarden na 8 weken tren. Dus langer cruisen ga ik sowieso niet, zie cruisen echt als een noodzakelijk kwaad wat ik zo min mogelijk doe omdat je eigenlijk toch die periode stilstaat. Hoe meer je gebruikt hoe ongeduldiger je wordt

Zo te zien cutten de meeste hier tijdens een blast. Is cutten tijdens een cruise niet aan te raden?

Zo te zien cutten de meeste hier tijdens een blast. Is cutten tijdens een cruise niet aan te raden?

Cruise is om te herstellen. Heb zelf na mijn blast nog even gecut tijdens de cruise maar ben echt wat kracht en massa kwijtgeraakt die ik zou hebben behouden als ik het tijdens een blast deed. Beste kan je gewoon tijdens de cruise op onderhoud eten

Ik snap niet dat iedereen zo ´hoog´ cruist, dacht dat je op ong 125-150 moest cruisen. Iemand die dit kan uitleggen?
Sommige personen begrijp ik wel omdat die flink wat massa hebben dus misschien meer nodig hebben of cutten in de cruis

Ik snap niet dat iedereen zo ´hoog´ cruist, dacht dat je op ong 125-150 moest cruisen. Iemand die dit kan uitleggen?
Sommige personen begrijp ik wel omdat die flink wat massa hebben dus misschien meer nodig hebben of cutten in de cruis

Zolang hoofdzakelijk je cholesterol waardes weer terugkeren naar normaal bij een iets hogere cruise dosis is er niet veel aan de hand om een wat hogere dosis te hanteren.

125 is meer TRT dosis, cruise is vaak toch wat hoger dan dat. Zijn zelfs mensen die op 500 cruisen en met UG's kan je beter wat te hoog dan te laag zitten qua dosering

Hoe zit het met de bijwerkingen? Lijkt me niet echt slim om geen bloedonderzoek te verrichten en de ene na de andere blast erin te knallen.

al wel eens 8 maanden op cruise gezeten op 1 ml sust per week
en ook niet kunnen trainen. reden diverse niet nader te noemen prive problemen
wel terug gezakt van 114 kg naar 98 redelijk spierbehoud op gehad maar aanzienlijk in vet % gedaald
van 20 % naar 14/15 %
nu alles weer op orde
en ben nu kuur begonnen
op 500 test e pw 500 bold pw en 400 mast e pw
en ga dat voor 20 weken doen
dan weer 4/6 weken cruise en dan nog een nader te bepalen cut kuur van een week of 10
en daar na zie ik wel of ik ga nakuren of weer op cruise
mvg ruud

Terug
Naar boven