jeroen3
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
begrijp dat je inhoudelijke kennis niet verder gaat als "test500 en hcg is verplicht"
maar houd dan gewoon je mond

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, ik was al wel bang dat ik nog redelijk voorzichtig doe met de bold doseringen. Ik heb het nog nooit
zo lang gebruikt, en weet ook nietecht waar de grens nou eigenlijk ligt met dat spul. Waar ik mee weg
zou komen om het zo maar te zeggen.
Bold is juist een product om langer te gebruiken. Gaat ook pas later werken. Is relatief mild, houd alleen je bloeddruk een beetje in de gaten.
bedoel meer ofdat ik de dosis beter rond 600-800 kan houden of ook best 1000/1200 kan doen
Ja dat kan ook heel goed. Maar zet dan ook gelijk iets meer test. Pak je nog wat meer massa ook. Je hebt ook al redelijk goeie stats dus je kan wel wat meer olie gebruiken. Persoonlijk is test/bold/tren mijn favoriet ook. Ik zou het in jou geval zo doen:
1-4 winny 60mg
1-20 test 750mg
1-20 bold 800
11-20 tren 400mg
bedankt
Feit dat je nog steeds de grens aan het uitzoeken bent zegt echt wel genoeg.
Ooh ja, let eens is een keertje op je Nederlands. Echt niet iets om over naar huis te schrijven, maar wel doodleuk anderen vertellen dat ze hun mond moeten houden.

ah, over theow?
heb ik ongelijk dan? onderbouw het eens? en ja, ik ben mijn grenzen nog aan het opzoeken
zie het probleem niet zo, ik claim helemaal niet mr O te zijn ofiets.
en het kan me geen zak schelen wat jij denkt over mijn nederlands
Gaat niet alleen om je Nederlands. Maar je interpunctie. Leest voor andere makkelijker. Voel je ook niet telkens aangevallen....
Als je gaat loggen volg ik iig.
zal gelijk toegeven dat mijn interpunctie ook niet alles is.
Maar op dit forum zitten er wel echt veel die nooit inhoudelijk commentaar geven
en alleen maar wat lopen te stoken en b**chen.
Of die alleen afentoe een keer zeggen dat iemand wel aan zn hcg moet denken.
zonder eigenlijk te weten waarom.
ik was slechts mijn eerdere punt aan het herpakken, lees maar even terug prulleke
Je geeft iets toe maar komt daarna met maar.... Dus je probeert het wel goed te praten met wat daarna komt. Ja, maar....
Het leek heel spannend tot ik las dat je nooit meer off ging. Je bent 28 zeg je ? En dan beslis je dat je voor je leven lang wil gaan gebruiken dat klinkt niet als doordacht. Verdien je je geld hiermee ? En aub geen onzin van ik doe het voor mezelf, want juist dan zou je aan je gezondheid moeten denken.

hcg is toch tijdelijk slecht voor je zaad? ik zou niemand zwanger maken als ik aan de hcg zou zitten iig
http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html